t0ffluss Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ATI remote Wonder ... noen funnet ut om det er noen i norge som selger denne? .. jeg har lett på dette forumet, men ingen har svart på de 3 artikklene jeg fant angående denne fjernkontrollen? ATI remote Wonder - Fjernkontroll til PC, trådløst, via radiobølger Mvh Richard Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Prøv Flexi-Data http://www.flexi-data.no/ Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva med komplett? Komplett får i følge seg selv inn et stk. Sapphire Remote Wonder BOB fjernkontroll til AIW kort den 14/3. Ta datoen med en klype salt, men det er vel dette du var ute etter? Vet selvfølgelig ikke om Sapphires fjernkontroll bare virker på Sapphires kort osv... Lenke til kommentar
t0ffluss Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Perfekt det er denne... tror jeg Men uansett om den liksom funker bare med Sapphire eller ATI kort, så fungerer den sammens med Girder (girder.nl) .. så alle knappene kan omprogrammeres Digg, ikke rart jeg ikke fant det.. trodde sapphire remote wonder BOB var noe annet Takk! Richard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå