Hilln91 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg skal bytte fra stereo til hjemmekino, fordi det blir mer brukt! skal kjøpe meg en Harman/kardon 130/132/235/240/245 receiver, med denne skal jeg kjøre Eltax millenium 500 som front, cerwin vega 12" sub, noen forslag til senter og bakhøyttalere? og hva slags receiver holder til dette? takker for svar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Cerwin Vega subwooferen er aktiv (håper jeg), så denne har egen forsterker og spiller dermed ikke inn på receiveren sitt strømforbruk. Når det kommer til Eltax-høyttalerene, vil de spille bedre jo mer effekt de får. (Dvs. Jo dyrere receiver, jo bedre.) Siden du har Eltax-fronter vil jeg anta du vil ha senter og bakhøyttalere i samme prisleie. I stedet for å foreslå Genexa (eller hva det heter), kommer jeg med et bedre forslag. Bakhøyttalere Senterhøyttaler Hvis du går for dette og AVR245, har du også muligheten til å senere oppgradere til Yamaha NS-555, hvis dette er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå