dordar Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei. Jeg har en synology nettverksharddisk. (NAS). Er det mulig å streame fra den over på psp? Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei. Jeg har en synology nettverksharddisk. (NAS). Er det mulig å streame fra den over på psp? Håper på raskt svar. Dersom serveren støtter mediaserver streaming (DLNA?), skal det være mulig å gjøre dette via PS3 og remote play. Om ikke er du avhengig av å ha en transcoder liggende på installert en datamaskin sånn som Pimpstreamer! Du trenger forøvrig custom firmware for å benytte Pimpstreamer på din PSP. Den øverste løsningen trenger du ikke. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 ok. Jeg har custom firmware. Sånn som jeg har det idag så har jeg NAS koblet trådløst til en media adapter som lar meg se innholdet på tv'n uten å ha på PC-en. hadde håpet det gikk at å streame direkte fra NAS til psp'n, uten å måtte ha på PC-en hele tiden.. Er støtte for UPNP på synology harddisken min. er også multimediaserver. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror ikke det finnes noen slike løsninger ennå, men for all del det er verd å se etter. Ta deg en kikk HER!. Qj.net er vel av de mest oppdaterte når det gjelder homebrew for PSP men det kan forekomme en del popup der inne.. Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå