Visjoner Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg har ikke funnet ett "nytt" spill som jeg synes var like bra som f.eks Full Throttle var, det var artig innovativt med gode poeng. Det at spillet skal være "enkelt" betyr ikke nødvendigvis at det skal være kjedelig, gjør det vel ? Nå vet jeg ikke hva slags smak du har i spill (annet enn at du likte de suverene Monkey Island-spillene), men jeg må si at TLJ, TLJ:Dreamfall, Syberia 1&2 og Indigo Prophecy er spill jeg virkelig har kost meg med... Alle disse er relativt nye. Men må innrømme at jeg savner et spill med god humor. Grim Fandango var gøy. Og Runaway 2. Men har aldri ledd så godt som i Monkey Island 3 (husker spesielt gitar-duellen) :!: Hvordan er forresten de nye Sam'n Max episode-baserte spillene? Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg spilte også Zak McCracken mye. Runnet det flere ganger og hadde ufattelig mye moro med det. Husker den fantastiske musikken fortsatt. Det første eventyrspillet jeg spilte var imidlertid Leisure Suit Larry 1. Jeg er vel ikke alene om å savne de gode gamle dagene da Sierra og LucasArts var de store spillprodusentene med serier som King's Quest, Police Quest, Leisure Suit Larry, Monkey Island, osv. Lenke til kommentar
SlimG Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nå har en gjeng fans nylig (19 April i år) sluppet en gratis oppfølger som heter Zak McKracken - Between Time and Space Traileren og selve spillet finnes på http://www.zak2.org/ Selv har jeg ikke testet spillet enda, gleder meg veldig Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) laster ned nå ikke engelske versjonen man får lasta ned og ikke er det noe innstilniger som går ann å fikse det heller Endret 27. april 2008 av Goodall Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Flott lesning, og flott artikkel. Er helt enig, og savner absolutt de gamle spillene. Selv er jeg ikke gammel nok til å ha spilt Zak, men Duke Nukem ble det mange timer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg