ctx Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Etter ca 10-15 min med spilling (World of warcraft) på min PC-en ender det opp med at den enten fryser skjermbilde, eller tar en blackout. Jeg får ikke gjort noe annet en å starte PC-en på nytt. PC-en er 4 år gammel. What to do? Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvilket skjermkort har du? Dårlig GPU kjøling? Lenke til kommentar
ctx Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Medion Radeon 9800 XXL, når jeg kjenner på kortet er det varmt! Jeg har prøvd og støvsuger vekk støvet, men hjalp lite. Edit: fant ut nå at skjerkortet ligger på 63C, er dette høyt? Cpu er på 30C. Endret 30. mars 2008 av bjerk1 Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 63c er ganske høyt men det skulle fungere greit enda en stund oppover... Ville anskaffet meg en boks med trykkluft og blåst PC-en skikkelig ren. Dersom du er kyndig nok kan du nok med fordel rense GPU og evnt. smøre på ny fersk kjølepasta mellom vifte/ribbe og GPU på skjermkortet. Skjønner alikevel ikke hvorfor systemet er ustabilt.. Har du prøvd å formatere evnt. installere nye drivere til skjermkortet? 63.. Hvordan kom du frem til det? Er dette mens maskinen idler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå