mX mann Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg skall skjøpe meg en center høytaler og så litt på denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&view=detailed men det jeg er litt usiker på er om den passer til min forsterker som er på 45 watt og 6 ohm. Tror dere det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis forsterkeren din takler så lavt som 4 Ohm (noe jeg absolutt skulle tro) så går alt helt fint. (Uhm... 4/8 ohm står det? Hva mener de egentlig da?) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Den passer nok fint ja! Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 er det ikke litt skummelt å kjøre 4ohms høyttalere på en 6 ohms forsterker? har ikke utgengene en vane for å bli brent?..... (bare lurer...) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 De fleste nye forsterkere har beskyttelseskretser mot slikt. Og det er mest ved "høy guffe" at ting går galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå