Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uti fjella så pakker jeg min canon 30d i sekken innpakket av en genser el.l. men ofte ristes den ut og ligger og gniser mot termosen.

Jeg skulle hatt en tilsittende veske omkring min 30d med mitt absolutte drømmeobjektiv 10-22 ef-s

har sett litt på denne EH-17L men syns ikke den er helt optimal til fjellbruk i allslags vær.

Hva bruker du av slikt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uti fjella så pakker jeg min canon 30d i sekken innpakket av en genser el.l. men ofte ristes den ut og ligger og gniser mot termosen.

Jeg skulle hatt en tilsittende veske omkring min 30d med mitt absolutte drømmeobjektiv 10-22 ef-s

har sett litt på denne EH-17L men syns ikke den er helt optimal til fjellbruk i allslags vær.

Hva bruker du av slikt ?

En "skreddersydd" Camera Armor er vel det nærmeste du kommer en kondom til din 30D :!:

Lenke til kommentar

Hva bruker du av slikt ?

Hva er EH-17L

Lenke til kommentar
Jeg har fått tips av en terrengsyklist om å bruke bleie ála pampers Up'n Go eller lignenede.

flott det altså, men nå var det altså noko til kamera trådstarter var ute etter :tease:

(ja veit eg kutta deg midt i et utsagn, men måtte berre.

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar
Jeg har fått tips av en terrengsyklist om å bruke bleie ála pampers Up'n Go eller lignenede.

flott det altså, men nå var det altså noko til kamera trådstarter var ute etter :tease:

Se på bildet! G7 godt å vel innpakka i original Canon kondom!

Kondom betyr hylse eller futteral, og jeg tenkte ikke varm snabel på vei inni himmelen men et kaldt metallisk kamera på fjelltur - inni dette hylsteret.

post-962-1206959354_thumb.jpg

Endret av Fjellfin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde beredskapsveske (den kondomen du viser til) på min FM når jeg var ute og reiste før i tiden. Motoren ble for tung uansett.

Hjemme (og på jobb) brukte jeg en kondom (Black Jack) over grepet på motoren når det regnet.Jeg tuller ikke. Det var et intervju med en kvinnelig pressefotograf i svenske Foto som gav meg det tipset en gang tidlig på åttitallet. Hvis det kom en dråpe vann nedi utløseren kortsluttet den og skjøt en 36-bilders film på egenhånd, hvis jeg ikke klarte å slå av motoren i tide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...