Gå til innhold

Dolmio-saus på skjerm

siberian

Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiste Dolmio foran skjermen i dag. Det kom tre fire prikker med tomatsaus på skjermen og jeg greier ikke å fjerne dem helt. Tomatsaus er jo etsende og jeg tror tomatsausen har etset inn permanente prikker.

Noen som har erfaring med sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg spiste Dolmio foran skjermen i dag. Det kom tre fire prikker med tomatsaus på skjermen og jeg greier ikke å fjerne dem helt. Tomatsaus er jo etsende og jeg tror tomatsausen har etset inn permanente prikker.

Noen som har erfaring med sånt?

Vel..... Det mest opplagte å svare er jo litt frekt og unødig, men jeg kan bare ikke la være. Hold dolmio og data adskilt???? feks spisebord :p :p

Men ifra spøk til revolver. Mitt universalmiddel mot alle flekker på ømfintlige plasser er ren sprit, og myk klut som ikke loer. Fordelen med sprit er at overflødig væske fordamper uten å sette flekker. Jo høryere alkohol innhold jo bedre. Absolutt vodka funker fint, men har du en 60% utgave så erdet bedre. Får du noe til over kan du blande med ginger ale og limejuice så har du Moscow Mule, på norsk Moskva Marit :!:

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt så er alkohol IKKE særlig kompatibelt med diverse overflatebehandlinger som er gjort på skjermen, så jeg ville ikke annbefalt det.

Skaden er kanskje allerede gjort som du sier, men her bør du bruke noe rengjøringsveske som er laget for LCD. Plukk opp en på clas ohlson for 20-30 kroner eller noe sånt. Bruker du noe sterkere så akn du risikere at du fjerner mer enn bare flekkene fra skjermen...

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...