Dark Fire Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ms-dos -> cd tfn2k -> make: C:\Users\Mads\Desktop\download\tfn2k>make cd src && make make[1]: Entering directory `C:/Users/Mads/Desktop/download/tfn2k/src' gcc -Wall -DWINDOZE -O2 disc.c -o disc process_begin: CreateProcess((null), gcc -Wall -DWINDOZE -O2 disc.c -o disc, ... ) failed. make (e=2): Systemet finner ikke angitt fil. make[1]: *** [disc] Error 2 make[1]: Leaving directory `C:/Users/Mads/Desktop/download/tfn2k/src' cp src/td src/tfn . process_begin: CreateProcess((null), cp src/td src/tfn ., ...) failed. make (e=2): Systemet finner ikke angitt fil. make: *** [all] Error 2 ? Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 skriptkiddie alert... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har du minste peiling på hva du prøver på? Jeg nekter å hjelpe noen som har tenkt til å bruke dette verktøyet. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg får overhode ikke lyst til å hjelpe det av flere grunner, for det første ser det ikke ut til at du har brukt mer en 1 min av din tid til å skaffe deg hjelp så hvorfor skal andre gjøre det da. Den andre grunnen er det ser ut til at du prøver å kompilere tfn2k. tfn2k kan sikkert brukes lovlig, men jeg har en anelse at det er det du ikke har lyst til å bruke det til. Jeg kunne ikke vært mer enig med GeirGrusom. Hvis jeg har tatt feil i min oppfatning av deg eller hva tfn2k står for så beklager jeg selvsagt. edit: posten er rapportert Endret 29. mars 2008 av Giddion Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Etiske og prinsipielle diskusjoner rundt kjente hacker- og DDoS-verktøyer er tillatt, men Diskusjon.no er ikke et fristed hvor man kan få hjelp til å bruke slikt. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg