Kimelimm Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hallo! Jeg har hatt et problem i det siste, hvor pcen min bare har slått seg rett av under spilling og noen ganger nedlastning... Jeg tror ikke det er noen virus akuratt, fordi jeg har scanna den MANGE ganger, og har tatt Chkdsk og register cleanup... Er det noen som vet hva det kan være? Kan det ha noe med strømforsyningen og gjøre? At jeg rett og slett ikke har nok strøm? EDIT: Er ikke noe "Slår av" bilde, det er akuratt som om noen drar ut kontakten! Den blir plutselig bare helt svart! Har skjedd 3 ganger på under 1 time nå, mens jeg spiller CS:S Kim Endret 29. mars 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har du sjekka at vifta er ren og at maskinen får tilstrekkelig med lufttilførsel? Hadde samme problemet, og det hjalp å åpne maskinen fullstending og rengjøre vifta, men det kan være mange årsaker til at maskinen skrur seg av. Lenke til kommentar
-lost Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 hmm. jeg har egentlig ikke peiling på detta. men jeg har hørt at pcen slår seg av hvis prosessoren blir for varm. så da kan det jo være noe med vifta kansje. så du kunne jo tatt opp kabinettet og sett om det var mye støv i vifta eller no sånn. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har hatt ett par maskiner til rep som har hatt samme problemet som deg og da har bytte av psu fikset det. Se først att du normal temp på maskinen, og har du mulighet og teste med en annen psu før du kjøper ny så prøv det først. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå