Skogsraa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Herregud! Jeg skvatt noe sykt. Ble sent til meg så jeg er ganske trøtt og sliten men skal si det fikk meg til å våkne. Sykt dårlig gjort, men jeg kan ikke klandre noen. Burde tross alt skjønt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fungerer mye bedre med spill. (Anbefaler å skru av lyden på bane 7 for de som ikke vil høre skriket ) Lyden hjelper på bane 4,5 og 6. (Sier hvor det er hemmelige veier) Link Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Herrejesus, disse burde blitt fjernet Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fungerer mye bedre med spill. (Anbefaler å skru av lyden på bane 7 for de som ikke vil høre skriket ) Lyden hjelper på bane 4,5 og 6. (Sier hvor det er hemmelige veier) Link Hehe, for den var ikke åpenbar Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fungerer mye bedre med spill. (Anbefaler å skru av lyden på bane 7 for de som ikke vil høre skriket ) Lyden hjelper på bane 4,5 og 6. (Sier hvor det er hemmelige veier) Link Tror jeg skal slutte å tro det beste om folk. (Nå snakker jeg generelt, og ikke om denne spesifikke som jeg forøvrig har tatt før. Hatepå) Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 screamer klokka halv to på natta ... blir jo tvunget til å døgne jeg nå! Lenke til kommentar
Krimik Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Puls fra 68 til 211 på 0,2 sec. F### så redd jeg ble. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Glemmer aldri første gangen jeg så en screamer. Satt der helt konsentrert i ett stille rom og prøvde å finne en feil i ett bilde. Endret 19. april 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Glemmer aldri første gangen jeg så en screamer. Satt der helt konsentrert i ett stille rom og prøvde å finne en feil i ett bilde. Min første var en sang med skikkelig lavt volum, og så ble teksten mindre og midnre, og lyden lavere og lavere. Og så plutselig Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Må si jeg ble litt fargeblind på slutten der ja Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg er sikker på at jeg fikk hjertestans :O Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg ble mest redd av at jeg ikke kunne klare å finne ut hvilket tall som var i den siste "testen". (tenk om jeg kanskje var litt fargeblind likevell!?) Så det "monsteret" var nok bare en lettelse. Dum som jeg er, så hadde jeg faktisk ingen misstanke. Godt at jeg ikke hadde lyden for høyt på anlegget.... (ellers hadde det vel ikke bare jeg som skvatt, men resten av familien også) Endret 28. april 2008 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå