kverna Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vent i ca. 2 uker du I'll be waiting Pics or it didn't happen! yarr Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hmm, DUTTZi, Vintermåne og Loveless. Yay. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 loveless, oh yes. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I'd fuck me, I'd fuck me hard. Men sånn srsly, ingen, jeg vet ikke noe om dere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Yuck, det er derfor du har RPP https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795&hl= Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Loveless. Hu/Du (ettersom hvem som leser dette ) er den søteste. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Yuck, det er derfor du har RPP https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795&hl= Loveless er ganske hawt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Dette er en tråd som er uønsket på forumet. En mer utfyllende grunn vil komme, men akkurat nå er tiden ikke på min side til det. Det var ikke dette som var meningen med en sosial del av forumet. Edit: Og for å utdype. Dette er et forum hvor hundrevis av nye brukere kommer til hver måned. De skal få lov til å være brukere av dette forumet og samtidig slippe at andre brukere finner det for godt å proklamere til hele verden (noe man faktisk gjør når man skriver et innlegg på et forum) at de kunne tenke seg å ha seg i høyet med dem. Jada, jeg vet de fleste ville ansett det som et kompliment og mange bare ønsker å være litt humoristisk og koselig, men det er de som finner det temmelig provoserende. Noe jeg regner med folk kan forstå. Når tråden i tillegg benyttes til å seriøst henge ut brukere så er det så langt over streken. Enkelte kan også forvente at forumtilbudet henger i en tynn tråd og man har kun seg selv å takke når man bruker denne tjenesten til å henge ut privatpersoner og sjikanerer dem. Den feige sladringen og baksnakkingen kan dere spare forumet for (de det gjelder regner jeg med kjenner seg igjen). - Sint sjimpanse signing off. Endret 5. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg