Shikaru Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kommer ikke på så veldig mange jeg da. Demille kanskje Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvordan har det seg at alle vet hvordan forumjentene ser ut? Jeg har ikke sett trynet på noen av forumjentene jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvordan har det seg at alle vet hvordan forumjentene ser ut? Jeg har ikke sett trynet på noen av forumjentene jeg. RPP Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 RPP? Er det en slags skjult del av forumet jeg ikke har oppdaget, selv med mine utallige timer her inne?! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 RPP? Er det en slags skjult del av forumet jeg ikke har oppdaget, selv med mine utallige timer her inne?! The Recent Pic Post ligger under Off-Topic > Sosialt og er en tråd hvor man legger ut bilder av seg selv Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå vet jeg plutselig hva jeg skal bruke resten av kvelden på. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nå vet jeg plutselig hva jeg skal bruke resten av kvelden på. Jeg spamma der før, da vi ikke hadde DNFK. Endret 1. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå vet jeg plutselig hva jeg skal bruke resten av kvelden på. Husk å se på meg! On-topic: Akkurat nå kunne jeg pult hvem som helst (nesten), bare for å få tankene over på noe annet.... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå vet jeg plutselig hva jeg skal bruke resten av kvelden på. Husk å se på meg! On-topic: Akkurat nå kunne jeg pult hvem som helst (nesten), bare for å få tankene over på noe annet.... *Raises hand* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 *Raises hand* Jeg skal huske det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå vet jeg plutselig hva jeg skal bruke resten av kvelden på. Jeg spamma der før, da vi ikke hadde DNFK. Hva i alle dager er DNFK? Jeg må henge mer i Off-Topic for å henge med på forkortelsene tror jeg. Etter å ha bladd meg forbi 10 sider, med stort sett gutter så tror jeg det blir slitsomt å sjekke alle 365 sidene *shrug*, men foreløpig så ser kvaliteten på forumsdamene meget bra ut. Flere som har fjernet sine bilder dessverre. Husk å se på meg! tongue.gif On-topic: Akkurat nå kunne jeg pult hvem som helst (nesten), bare for å få tankene over på noe annet.... Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå vet jeg plutselig hva jeg skal bruke resten av kvelden på. Jeg spamma der før, da vi ikke hadde DNFK. Hva i alle dager er DNFK? Jeg må henge mer i Off-Topic for å henge med på forkortelsene tror jeg. Etter å ha bladd meg forbi 10 sider, med stort sett gutter så tror jeg det blir slitsomt å sjekke alle 365 sidene *shrug*, men foreløpig så ser kvaliteten på forumsdamene meget bra ut. Flere som har fjernet sine bilder dessverre. Vet du hva SO er da? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Quayle, du finner et større antall bilder av meg der Sikkert 6-700 bilder ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Er jo en del bilder av meg der også da =3 (spam ja). Endret 1. april 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Yeah, masse søte jenter vi alle kunne pult ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hvis du ikke orker lete vet jeg om enkelt brukere som har laget sine egne små bildebibliotek. Kremt. Endret 1. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I alle dager. Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne delen av forumet før? Mye hyggeligere enn å krangle om krig, fred og politikk å sånn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 tror jeg må legge ut bilde så selvtilliten min får seg en liten boost Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Husk å se på meg! On-topic: Akkurat nå kunne jeg pult hvem som helst (nesten), bare for å få tankene over på noe annet.... Bare å ta seg en tur til Nordstrand, altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg