L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Ble en diskusjon i Den nye forumkafeen. Der kom spørsmålet... Hvilke forumbrukere ville DU pult? Edit: Da har moderator sagt klart fra. Gjesteposting vil bli slettet. Endret 29. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kunne fått creds for idéen da! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Selvfølgelig... Det var Ida/Penis Trygve som kom med den originale ideen. Det fortjener å bli nevnt. Forøvrig så tror jeg at jeg hadde puult deg ida. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hiver meg på, Penis Trygve! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da jeg er av den formening at alle som er på dette forumet er gutter/menn, noen selvsagt skjult bak kvinnelige profilenavn, så ville jeg kanskje droppet akkurat dette.. Det er bare en myte at det finnes jenter/kvinner på dette forumet, så i og med at jeg ikke liker å kjøre noe, eller for den saks skyld få noe kjørt opp i raasen, så dropper jeg ut.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forøvrig så tror jeg at jeg hadde puult deg ida. Hiver meg på, Penis Trygve! Takk takk! Kanskje spesielt trivelig å høre fordi dere har møtt meg irl begge to. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tror det er lettere å si hva jeg ikke hadde pult. #1. Har du penis, så er det utelukket. #2. Har du dårlig hygiene e.l., så er det også utelukket. #3. Så gjenstår noen få unntak basert på smak & behag på utseende, men nevner jeg navn blir jeg bannet igjen. Så send heller en PM med 2 bilder av deg selv og spør om du er good to go. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Linn Christin.. noe av det beste jeg har sett når det kommer til norske jenter Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Takk takk! Kanskje spesielt trivelig å høre fordi dere har møtt meg irl begge to. SÅ skummel er du ikke IRL at jeg ikke hadde tatt deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 b-real. *hive seg på* Er dette definisjonen av autofili? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 SÅ skummel er du ikke IRL at jeg ikke hadde tatt deg. Tvert i mot, jeg er ganske sjarmerende. Er flere jeg godt kunne rulla meg i høyet med, men toppen blir vel: Glint Jesper Karsrud Tuttebobbo Robbiedeluxe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er dette definisjonen av autofili?Øhm...den tok jeg ikke helt :X Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Er dette definisjonen av autofili?Øhm...den tok jeg ikke helt :X Auto = Selv Om man ser på den direkte oversettelsen fra latin that is. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er det ikke egofil det heter sånn sett, Lars? Men hmm, hvem? De fleste jentene jeg har sett opptil flere bilder av i RPP som er over 17. Blir for mange navn å nevne ;P Ellers hadde jeg ikke hatt noe i mot lett kosing og intim pusing med noen av gutta her heller ;P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Ellers hadde jeg ikke hatt noe i mot lett kosing og intim pusing med noen av gutta her heller ;P Jeg anbefaler Tomat-Ulf. Forresten: burde ikke denne ligge under sosialt? Endret 29. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg tenkte mer på slasken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg