Xon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei, jeg greide å ødelegge s-videokabelen på min lilliput og har kun vga kabelen igjen. Jeg skal koble skjermen til dvd-spilleren i bilen og den har kun s-video utgang, og jeg må lodde kabelen direkte inn i skjermen. hvor på skjemen skal jeg det?? Lilliput 7" LCD 619GL-70NP/T Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du kan vel ikke koble deg til der i det hele tatt. Det ser ut som koblingene til panelet, er antagelig LVDS signaler. Slo opp på den skjermen og ser at den har ikke S-Video inngang, den har kompositt og VGA. Du kan antagelig bruke en S-Video til kompositt overgang, finnes på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Xon Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Du kan vel ikke koble deg til der i det hele tatt. Det ser ut som koblingene til panelet, er antagelig LVDS signaler.Slo opp på den skjermen og ser at den har ikke S-Video inngang, den har kompositt og VGA. Du kan antagelig bruke en S-Video til kompositt overgang, finnes på Clas Ohlson. hei, skjermen har to innganger en for vga og en for tilkobling av av-utstyr, så derfor tror jeg det er mulig. jeg legger ut en bilde som du kan se. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Den gule er vel da for kompositt, rød og hvit er stereo lyd. Lenke til kommentar
Xon Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Den gule er vel da for kompositt, rød og hvit er stereo lyd. Er det mulig å koble direkte der med en kompositt? jeg har søkt overalt etter en slik kabel i de fleste nettbutikker men ingen har den! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du har en slik kabel, men den er ødelagt? Hva er i såfall tilstanden? Mulig å finne ut fra den? Lenke til kommentar
Xon Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Du har en slik kabel, men den er ødelagt? Hva er i såfall tilstanden?Mulig å finne ut fra den? Det er dessverre ikke mulig, siden kabelen var delt ved enden, og i tilleg har jeg kastet den. Jeg sente en e-mail til lilliput og spurte om problemet, vet ikke helt om de kan hjelpe meg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå