Gå til innhold

hjelp til lodding av s-videokabel på Lilliput 7".

Xon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg greide å ødelegge s-videokabelen på min lilliput og har kun vga kabelen igjen. Jeg skal koble skjermen til dvd-spilleren i bilen og den har kun s-video utgang, og jeg må lodde kabelen direkte inn i skjermen. hvor på skjemen skal jeg det??

Lilliput 7" LCD 619GL-70NP/T

post-41221-1206751560_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel ikke koble deg til der i det hele tatt. Det ser ut som koblingene til panelet, er antagelig LVDS signaler.

Slo opp på den skjermen og ser at den har ikke S-Video inngang, den har kompositt og VGA.

Du kan antagelig bruke en S-Video til kompositt overgang, finnes på Clas Ohlson.

Lenke til kommentar
Du kan vel ikke koble deg til der i det hele tatt. Det ser ut som koblingene til panelet, er antagelig LVDS signaler.

Slo opp på den skjermen og ser at den har ikke S-Video inngang, den har kompositt og VGA.

Du kan antagelig bruke en S-Video til kompositt overgang, finnes på Clas Ohlson.

hei, skjermen har to innganger en for vga og en for tilkobling av av-utstyr, så derfor tror jeg det er mulig.

jeg legger ut en bilde som du kan se.

post-41221-1206782287.gif

Lenke til kommentar
Den gule er vel da for kompositt, rød og hvit er stereo lyd.

Er det mulig å koble direkte der med en kompositt? jeg har søkt overalt etter en slik kabel i de fleste nettbutikker men ingen har den!

Lenke til kommentar
Du har en slik kabel, men den er ødelagt? Hva er i såfall tilstanden?

Mulig å finne ut fra den?

Det er dessverre ikke mulig, siden kabelen var delt ved enden, og i tilleg har jeg kastet den. Jeg sente en e-mail til lilliput og spurte om problemet, vet ikke helt om de kan hjelpe meg med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...