Leffsa Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Og, jeg havnet i heftig diskusjon med en annen her nå. Jeg har hele tiden trodd at skuespielleren som spiller Harry Osborne i Spider Man (James Franco) har vært den samme som spiller Michael Tribbiani i serien Joey (Paulo Costanzo). Jeg hørte at det ikke var samme skuespiller, og nekta plent på det. Det jeg etterpå fant ut, var at det fakstisk ikke var samme person! Han andre her sa også at de ikke lignet litt en gang! Jeg for min del kunne trodd de var brødre, de er forskjellige i filmene, men har alltid trodd at det var måten det var lagt frem på. Jeg ser nå i ettertid, etter å ha sett på et par fler bilder av dem, at dette ikke er samme person og ikke ligner hverandre i "vireligheten". Det jeg egentlig vil frem til i dette emnet er, hva synes dere? Ligner disse to personene på hverandre i filmene, og er de såpass like at dette kan missforståes å være den samme, eller er det bare en tåpelig sammenligning? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Synes egentlig de ikke likner noe særlig i det hele tatt jeg... Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Hmm.... Kanskje det bare er meg Syns som sagt ikke de ligner så veldig utenfor filmatiseringen, men når jeg så Spider Man og Joey, var jeg sikker på at det var samme skuespiller. Inegn andre som ser en likhet? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tror det bare er deg, ligner jo ikke i det hele tatt, ikke litt engang (til den grad man kan sammenligne to mennesker). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Skivebom, trådstarter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 James Franco i en av Spiderman-filmene: Paulo Costanzo i Joey: Hvor er likheten? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Nei si det, men kan bare si at jeg har sett likheter der lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå