TST Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Lørdag 22. februar var pressen og en håndfull andre heldige utvalgte invitert til verdens største THX-kino, Colosseum kino i Oslo. Der skulle vi få se smakebiter fra blant annet Metroid Prime, Zelda: The Wind Waker og Resident Evil: Zero, på det gedigne lerrettet. Vi har en rapport, og flere videoer fra opplevelsen som ikke går i glemmeboken med det første. http://www.gamer.no/features/gamecube_colosseum/ Lenke til kommentar
andgob Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 har bare en ting å si: Heldiggriser Skulle gjørne vært i den salen og spilt litt Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Lørdag 22. februar var pressen og en håndfull andre heldige utvalgte invitert til verdens største THX-kino, Colosseum kino i Oslo. Ville bare si at de heldige ikke var utvalgt... Alle som ville kunne komme å se på... Og det var helt utrolig konge!!! ---------------------------------------- FishBone Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg var der, det var bare å melde seg på via Nintendo.no... Må uansett si at Metroid prime og Resident Evil zero så utrolig fett ut på storskjerm, og lyden tror jeg ikke engang det er nødvendig å kommentere! Er snakk om at Nintendo skal ha en samling til i mars, hvor og hva som skjer vet vi ikke enda, men følg med på Nintendo.no for mer info Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Helt enig Bornslip... Det var bare helt konge! Men litt dumt at jeg ikke ble trukket ut til SMB2 konkurransen. Fikk du noen saker med deg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg