Edian Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei alle sammen. Jeg byttet ut Vista med XP i dag. Føltes ganske så digg. Et problem har jeg. Jeg vet ikke om det har noe med manglende driver å gjøre eller hva det er, men her er et bilde som beskriver problemet: Link Som dere ser, ikoner forsvinner. Prøvd å reboote, men blir ikke noe bedre. Det er også et problem at endringer jeg gjør i systemstatusfeltet ikke huskes. Altså hvilke ikoner som skal vises der osv. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ta å rebuild din icon cache. Se : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=928096&hl= For lyd ikonet gå inn på lyd i kontroll panel fjern haken ved vis i systemstatusfelt + bruk , og sett den deretter på igjen . Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg kan ikke se at dette er bedriftsrelatert, så tråden flyttes til programvare. Sjekk nøyere hvor du plasserer tråden neste gang er du snill Lenke til kommentar
Edian Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Beklager det, enden. Tusen takk syar. Problemet er nå løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå