Gå til innhold

Hjelp til Viking: Battle for Asgard

espen999

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg dette i sted (helt ok spill, no more no less) og er i Niflberg, har kommet meg dit hvor jeg skal lade opp drageamuletten ved hjelp av portalen i Darkwater. Skal jeg bare storme inn eller er det en alternativ løsnig her?

Takker for alle svar. :)

Endret av espen999
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare lurte på om spillet er noe bra? Lurer på om jeg skal kjøpe det, men er ikke helt sikkert siden det er en del forskjellige meninger i anmeldelsene rundt om,

Som sagt, det er helt greit. Jeg er enig med Dagbladets terningkast 4. Grafikken er jo meget fin, omgivelsene er herlige, historien er så som så, kampsystemet er lett å komme i gang med og ikke noen spesiell utfordring å mestre (så langt jeg har prøvd i alle fall). Grunnen til at jeg gir det en 4'er og ikke en 3'er er enkelt og greit fordi jeg alltid har vært fan av "styr en fyr i store kamper"-spill. Om du er ute etter litt hjernedød slakt av monstre, så er det absolutt til å anbefale. Her må du IKKE forvente noe nytt God of War.

Endret av espen999
Lenke til kommentar
Bare lurte på om spillet er noe bra? Lurer på om jeg skal kjøpe det, men er ikke helt sikkert siden det er en del forskjellige meninger i anmeldelsene rundt om,

Her må du IKKE forvente noe nytt God of War.

Var det jeg gjorde så jeg likte det ikke i det hele tatt. Virket mer som Fable eller noe.

Og slikt orker jeg ikke spille, hater å måtte lete rundt å prate med folk osv.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg dette i sted (helt ok spill, no more no less) og er i Niflberg, har kommet meg dit hvor jeg skal lade opp drageamuletten ved hjelp av portalen i Darkwater. Skal jeg bare storme inn eller er det en alternativ løsnig her?

Takker for alle svar. :)

Jeg lurer også på dette. Har funnet en plass hvor man kan hoppe over og snike seg inn. Uansett hvor jeg går blir jeg oppdaget og dermed 1 min med kamp før jeg dør.

Noen som kan fortelle i detalj hvor man bør gå?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei, jeg trenger hjelp på øy nr2. nå er jeg på midten av øya å skal krysse elva får å lade amuletten. skal jeg bare tømme den campen som vokter broda på egenhond eller er det noen som vil hjelpe meg. å når jeg skal lade amuletten, det må gjøres etterpå at jeg har tømt den campen sannt, har hatt ei pause får orka ikke mer for øyeblikket!:p

Lenke til kommentar

En kompis av meg har det. Prøvde det selv, moro men jeg følte det var litt gjentagende den korte tiden jeg spilte (halvtime +/-)

Lenke til kommentar
hei, jeg trenger hjelp på øy nr2. nå er jeg på midten av øya å skal krysse elva får å lade amuletten. skal jeg bare tømme den campen som vokter broda på egenhond eller er det noen som vil hjelpe meg. å når jeg skal lade amuletten, det må gjøres etterpå at jeg har tømt den campen sannt, har hatt ei pause får orka ikke mer for øyeblikket!:p

Hvis det er i Darkwater du mener,må du gjøre det på egenhånd.Klatre over gjerdet (hvor teppet henger over),snike deg til venstre og gå opp bak bueskytterene,drep disse og fortsett et stykke til du må hoppe ned.Hold deg til venstre bortover og klatre opp til stedet hvor du kan lade amuletten.Fordel om du har lært deg stealth moden.

Lenke til kommentar

Hvis det er i Darkwater du mener,må du gjøre det på egenhånd.Klatre over gjerdet (hvor teppet henger over),snike deg til venstre og gå opp bak bueskytterene,drep disse og fortsett et stykke til du må hoppe ned.Hold deg til venstre bortover og klatre opp til stedet hvor du kan lade amuletten.Fordel om du har lært deg stealth moden.

nei mente neste øy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...