cora Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har ein film som inneholder 6 filer! 3 stk BIN filer på ca 820 000kB hver og 3 stk CUE filer på ca 1 kB hver Hva kan jeg spille denne filmen med? Eller hva må jeg gjøre for å se filmen?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Brenn de ut på CD med f.eks. Nero, Fireburner eller CDRWin. Eller "monter" de i Toolsdaemon e.l. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ikke at jeg er noen ekspert.. Men jeg ville ha åpnet Nero (brenneprogrammet ditt), gått på FILE, og deretter BURN IMAGE, så browser du deg til CUE fila trykker ok.. og vips så har du cd1 klar! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Disse .bin filene er nokk imager, disse kan du bruke ved enten å brenne dem ut. med f.eks nero (?) er ikke sikker om det går siden jeg ikke har prøvd det sell. Det jeg ville gjort var å bruke Daemon Tools, og lasta bin-filene som en emulert cd-rom. www.daemon-tools.net/daemon_tools.htm Lenke til kommentar
cora Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg bruker Win on cd! Kan jeg bare brenne de ut åg spille de i dvd spilleren alså? Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 daemon tools er en fin bil Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg bruker Win on cd!Kan jeg bare brenne de ut åg spille de i dvd spilleren alså? Burde gå det ja.. Lenke til kommentar
cora Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 er d kun de bin filene jeg brenner ut da? på 3 plater! Hva med cue filene? Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 cloneCd... har en "cdROM" på 200X lesehastighet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 er d kun de bin filene jeg brenner ut da? på 3 plater! Hva med cue filene? Det er CUE filene du åpner. De inneholder beskrivelse av anntall, type data/audio-spor etc.. BIN filene er selveste "informasjonen" som skal på plata. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Brenn først ut den .cue fila med "lavest" navn. Altså filnavn1.cue, filnavn2.cue og filnavn3.cue... Så skal 1 ut først. Dette er da første CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå