glewer Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hei, jeg har et geforce 6800 gt skjermkort på 256mb. Nå har jeg driveren ForceWare v 169.21 PC: AMD Athlon XP 2800+ 2.08Ghz 1,50 GB RAM Windows XP 19'' widescreen skjerm osv.. Problemet mitt er at i spill får jeg ikke den fps'en jeg burde fått, det lagger, og av og til når jeg går ut/inn i spill osv, så stopper hele bildet på PC-en, og PC-en piper. Da må jeg restarte PC-en. Det med pipingen har jeg ikke peiling på hva det kan være, har blitt litt bedre når jeg fikset nye vifter, og fikk litt mer avstand fra viften på skjermkortet i forhold til lydkortet som var tilkoblet en utgang rett under skjermkortvifta. Men det med dårlig ytelse i spill tror jeg det er noe med driveren, har letet rundt på nettet og ikke funnet noe evt spilldrivere. Jeg har tatt av vertical sync, og endret å prøvd på skjermkortet sine instillinger for å prøve å fikse det, men får det ikke så mye bedre. i counter-strike 1.6 ligger jeg på 50-60 fps og den går raskt under der ogsa. Har rette instillinger i spillet. I NFS Carbon lagger det veldig mye. Er ikke noe pc-ekspert, og ville vært fint om noen kunne hjulpet meg Takk på forhånd:) Endret 29. mars 2008 av glewer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå