Dux ducis Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 "Oi, det er faktisk bare 5 uker igjen til første eksamen!". Dette er et faktum jeg må konstantere her på høyskolen jeg går.. Ungdomsskole og videregående har vel eksamen noe senere enn høyskoler og universiteter. I fjor følte jeg at eksamensoppkjøringen ikke gikk optimalt, så nå skal jeg starte litt tidligere og hardere. Jeg følger jo med og arbeider aktivt hele semesteret, men nå skal det intensiveres! (kanskje med unntak av studentUKA, superweekend og superduperweekend ) Det eneste problemet er at det første faget er markedsføring, og det har en enorm bok som jeg ikke er spesielt glad i! (Phillip Kotler - markedsføringsledelse) Hvordan ligger dere an i løypa? Skal vi motivere hverandre? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Haha, jeg ligger helt håpløst an Har første eksamen 5. mai, og bør kanskje begynne å pugge snart... Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 VGS her, men uansett... Jeg er allerede klar til eksamen! Får garantert 5 eller 6, 6 hvis jeg jobber litt mer med det jeg driver med nu for tiden. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Haha, jeg ligger helt håpløst an Har første eksamen 5. mai, og bør kanskje begynne å pugge snart... Har eksamen 5. mai jeg og! I markedsføring. Føler jeg fikk gjort en god innsats nå i kveld med matematikkfaget, frisket opp litt der med tanke på derivasjon og funksjonsanalyse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå