t_man Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei ! Har selv bestilt ADSL fra Tiscali. Mottok i dag bekreftelse på at de kunne levere i tillegg til informasjon når montøren kommer. Når jeg logger meg inn på kundesidene deres (Tiscali eCare) står det under status: "Provisionig Request" Noen som vet hvorfor det gjør det? Mail kontoen er heller ikke blitt aktivert? Når vil dette skje? Har sendt mail til de, men enda ikke mottatt noe svar :-( PS: For de som skulle lure; montøren kommer 12.03.03 :-) Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Provision request vil bare si at det er en status som er satt på bestillingen i ordre systemet. Ikke noe "farlig" eller feil... hehe. Når linjen din er oppe så vil statusen bli forandret til "completed". Mail og slike ting blir nok ikke aktivert før linjen er oppe å går. Prøv mailen igjen rundt den 12/3. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Hei ! Takker for svar! Dvs. at det vil stå "Provision request" helt til jeg er blitt koblet opp? Regner med at du har Tiscali ADSL, tar derfor sjansen på å spørre deg om enda et spørsmål; Oppkoblingsdato er heller ikke oppgitt (var i alle fall det ikke i går)? vet du når dette vil skje? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Du har ikke tilfeldigvis et ordre nr? Så kan jeg jo alltids se hva jeg finner. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Hei ! Ordrenummer: 54671 Takker ! Lenke til kommentar
t_man Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Bare til orientering; jeg har nå fått svar av fomlepung (privat melding). Etter min mening leverer Tiscali, med overnevnte person i spissen, utrolig god service ! Ha en fin helg alle sammen ! Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Bare til orientering; jeg har nå fått svar av fomlepung (privat melding). Etter min mening leverer Tiscali, med overnevnte person i spissen, utrolig god service ! Ha en fin helg alle sammen ! Ehm.. Jeg har ikke hatt spesiell god erfaring med service fra Tiscali. Men joa, det funker, men er bare det at du må stå i minst 20 minutter i telefonkø, og om du sender mail til de tar det en uke før du får svar! Er i alle fall sånn her! Har selv bestilt adsl fra de og får besøk av instalatør neste fredag! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Selv er jeg lykkelig Tiscali-kunde, men jeg må innrømme at supporttelefonen er så som så. Man får svar på det man lurer på, men man vente så utrolig lenge på svar. Det fine er at man sjelden har behov for å kontakte kundeservice - det funker alltid som en drøm Lenke til kommentar
ripset Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Bare til orientering; jeg har nå fått svar av fomlepung (privat melding). Etter min mening leverer Tiscali, med overnevnte person i spissen, utrolig god service ! Ha en fin helg alle sammen ! Ehm.. Jeg har ikke hatt spesiell god erfaring med service fra Tiscali. Men joa, det funker, men er bare det at du må stå i minst 20 minutter i telefonkø, og om du sender mail til de tar det en uke før du får svar! Er i alle fall sånn her! Har selv bestilt adsl fra de og får besøk av instalatør neste fredag! En uke, er du morsom. Har sendt dem 3 mail, den første før jul, og har ikke fått svar på en eneste av dem. De driter i e-mailen sin. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Hei ! Bør kanskje forklare meg litt bedre. Med "bra service" mener jeg den servicen fomlepung (jobber for Tiscali) yter. Altså at han svarer på spørsmål ang. innstalasjon av vårt Tiscali abbo. her på forumet. Beklager hvis det kunne misforstås. Har ikke prøvd kundeservicen demmes. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei ! Bør kanskje forklare meg litt bedre. Med "bra service" mener jeg den servicen fomlepung (jobber for Tiscali) yter. Altså at han svarer på spørsmål ang. innstalasjon av vårt Tiscali abbo. her på forumet. Beklager hvis det kunne misforstås. Har ikke prøvd kundeservicen demmes. Joa, det er bra service, men vet ikke om det er helt rettferdig, og riktig prioritering? Burde heller prioritere mailen de får. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Det er vel ikke alle som jobber i Tiscali som skal svare på "kundeservice mailer". Det er jo kun noen som skal dette. Ringte foresten kundeservice i dag. Måtte vente 15min, men jeg fikk svar på alle spørsmålene mine av en hyggelig mann. Så hvis dere ikke får svar på mailene, anbefaler jeg at dere ringer. Det er jo trossalt lokaltakst :-) Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Fullstendig klar over at det til tider er urimelig lang ventetid på telefonen. Men jeg kan garantere dere at det er folk som sitter å svarer så fort de bare orker og makter der. Ikke helt riktig å si at jeg prioriterer forumet her. Dette her er meg som privat person, altså ingen offisiell representant for Tiscali. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Fullstendig klar over at det til tider er urimelig lang ventetid på telefonen.Men jeg kan garantere dere at det er folk som sitter å svarer så fort de bare orker og makter der. Ikke helt riktig å si at jeg prioriterer forumet her. Dette her er meg som privat person, altså ingen offisiell representant for Tiscali. Ja, utakk er verdens lønn sier nå jeg... Kult av deg å bruke litt av din private tid til å sjekke opp info for fyren. Keep up the good work! Selv er jeg kunde hos NGT og fornøyd med dem. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ja, utakk er verdens lønn sier nå jeg... Kult av deg å bruke litt av din private tid til å sjekke opp info for fyren. Keep up the good work! Selv er jeg hos NGT og fornøyd med dem. Dette minner litt om de ytterst dyktige folkene hos Telenor Networks som en gang helt frivillig hjalp TN-kunder i en av supportgruppene, de kunne på sekunder fikse og sjekke ting som nisssene på support ikke hadde peiling på desverre var det først en haug med fjortisser som mobbet de og så var det to, tre meget oppbrakte herrer i gruppa som satte seg fore og heletiden analysertet hva som ble skrevet og klaget inn til arbbeidsgiveren i og med de hevdet alt som ble sagt i gruppa av disse menneskene var TN sin offisielle standpunkter. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei ! Bør kanskje forklare meg litt bedre. Med "bra service" mener jeg den servicen fomlepung (jobber for Tiscali) yter. Altså at han svarer på spørsmål ang. innstalasjon av vårt Tiscali abbo. her på forumet. Beklager hvis det kunne misforstås. Har ikke prøvd kundeservicen demmes. Joa, det er bra service, men vet ikke om det er helt rettferdig, og riktig prioritering? Burde heller prioritere mailen de får. Kanskje de som sitter i support-telefonen istedet kjeder seg og lurker rundt på hw.no forumet?? Lenke til kommentar
t_man Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Bare for å avslutte denne tråden: Jeg synes ikke "fomlepung" på noen måte fortjener den kritikken flere av brukerne her har rettet mot han. Selvom det er vanskelig å komme igjenom på kundeservice må dere ikke la det gå ut over han som privat person. Det er ikke noe han kan noe for. Etter min mening er det sjefene som er ansvarlig for dette, da de tydligvis ikke har ansatt nok kundebehandlere. Som en var inne på tidligere, er det flere ansatte i forskjellige ISPer som har vært(er ?) aktive brukere av forumet. Men ikke som ansatt i de respektive selskapene, men som privatpersoner. De har da like mye rett som alle andre å bruke dette forum! Så folkens; ikke la oss skremme dem bort ! Lenke til kommentar
t_man Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Hei ! For de som skulle lure, har jeg nå fått ADSL fra Tiscali. Er mer enn fornøyd med hastigheten. De var den eneste leverandøren som kunne levere. (Fikk egen linje fra en telefonsentral som støtter ADSL, gratis :-)) Eneste problemet med Tiscali, er kundeservice, da det helt klart jobber for få folk der. Men, jeg skal ikke klage... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Provision request vil bare si at det er en status som er satt på bestillingen i ordre systemet. Ikke noe "farlig" eller feil... hehe.Når linjen din er oppe så vil statusen bli forandret til "completed". Mail og slike ting blir nok ikke aktivert før linjen er oppe å går. Prøv mailen igjen rundt den 12/3. Gratulerer med forumets kuleste brukernavn = fomlepung. Hva inspirerte deg? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Provision request vil bare si at det er en status som er satt på bestillingen i ordre systemet. Ikke noe "farlig" eller feil... hehe.Når linjen din er oppe så vil statusen bli forandret til "completed". Mail og slike ting blir nok ikke aktivert før linjen er oppe å går. Prøv mailen igjen rundt den 12/3. Gratulerer med forumets kuleste brukernavn = fomlepung. Hva inspirerte deg? Hehe... takk for det. Var bare noe jeg fant på i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå