KnowN Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Heisann! Har da laget meg ett Oppsett som jeg hovedsaklig skal bruke til nettsurfing og Counter Strike Source.. Snakket litt med en kompis og han lagde det oppsettet til meg.. Men dobbelsjekker og hører med dere.. Funker dette? Noe som ikke passer? MVh KnowN:D Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Funker vell fint til nettsurfing og Counter Strike det der:) Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Tenker fra 80-100 fps heller 80 stabil enn 100 ustabil! Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Ingen som ser noe ille? Neivel, da bestiller jeg da? Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ingen som ser noe ille? Neivel, da bestiller jeg da? Kanskje ikkje ille, men eg ville gått for en litt større disk. Meir for penga Denne her Samsung 500GB T166 er veldig rask, og nærmast lydlaus. Får aldri nok plass Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Ja, men har ikke råd.. sry<3 Lenke til kommentar
Gryteknut Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Oppsettet er ikke så verst, men med et budsjett på ca. 3k hadde jeg trolig heller gått for noe slikt (se vedlegg). Handlekurven er fra Amentio. Kjappere skjermkort, større HD, DVD-brenner, kjappere CPU (om man er villig til å overklokke). Det eneste usikkerhetsmomentet er strømforsyningen. Det er mulig den er litt svak, men sannsynligvis vil det gå bra (ikke at jeg garantererer noe!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå