Gå til innhold

BK - Bilde av Påsken...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette likte eg. Det fanga oppmerksomheten min ganske lenge før eg forstod kva det egentleg viser. Etter ca. eit år som passiv brukar av forumet, måtte eg registrera meg for å legga inn ein kommentar - det må vera eit godt skussmål :yes: .

For meg ser det ut som merket av ein skistav i ein "snøkant". Tippar du har brukt biltema-lyset, nemd i ein tidlegare post, og ein blitz som får fram snøfnugg på stjernehimmelen. Ein kan sei kva ein vil men blå snø er flott...

Lenke til kommentar
Dette likte eg. Det fanga oppmerksomheten min ganske lenge før eg forstod kva det egentleg viser. Etter ca. eit år som passiv brukar av forumet, måtte eg registrera meg for å legga inn ein kommentar - det må vera eit godt skussmål :yes: .

Ja, det må jeg si! Bedre skussmål kan en vel ikke få...takk!

Bildet ble tatt i påsken og er et avtrykk av en skistav i snøen. Det som ser ut som snø-fnugg eller stjerner, er reflekser i snøen. Bildet er helt riktig tatt med hjelp av biltema-lyset og lang lukkertid (30 sek). De andre fargene i bildet skyldes utelyset fra hytta som blandet seg med det blå lyset. Bildet er tatt rett ovenfra og ned mot snøen.

Jeg forsøkte å lage et bildet som symboliserte påsken. Ski, snø, og en anelse religiøse assosiasjoner gjennom fargene, og formen på avtrykket.

Hyggelig at bildet fallt i smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...