kjakan_mm Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 dette:: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl eller dette:: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl hvem ER egentlig best? (nå driter du i å svarte f.eks radeon forde du ikke liker geforce.. ) sååå.. begge har sine fordeler..men hvem er egentlig best? støyen gjør ikke noe.. for vifta bytter jeg ut med vannkjøling uansett.. :wink: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du ser bort fra pris og støy er GeForceFX det raskeste kortet. Selvfølgelig vinner 9700pro i noen få individuelle tester, men majoriteten tilhører likevel GFFX. Forskjellen på disse er som du kanskje skjønner ikke altfor stor. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Mjoa, så mye som jeg hater å innrømme det er jo GFFX bedre enn R9700Pro, men jeg ville ikke kjøpt noen av de siden 350 kommer innen 30 dager og kommer til p være bedre enn begge, og da er det en god stund til neste brikke kommer. Altså, kjøp 350 Edit: Kortet fra Komplett er bare en "non pro" verisjon, altså nedklokket. Da er det dårligere enn 9700Pro også. Så 9700Pro kortet du viser til er bedre. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kjøp nå du, er ikke vits å vente å vente. Etter 30 dager er det noe enda mer kult som kommer om 30 dager igjen, og da er vitsen borte. I tillegg så er aldri nye grafikkort noe spesielt billige. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Nei, etter RV350 er det ikke noe kult om 30 dager. Det er det som er det geniale med det! nVidia kommer til å pumpe ut småkort i de nærmeste dagene pg kommer ikke med noe stort på en god stund, og Ati vil heller ikke gi ut noe som er bedre enn det de allerede har.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er GF FX og ikke ULTRA FX. Hadde valgt Radeon 9700PRO da den er kjappere enn GF FX(ikke ultra) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 som sakt skal jeg jo ikke kjøpe før i mai.. åå da går jeg nok for rv350ja.. hvor mye tror dere den ligger på i begynnelsen av mai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå