atv_250 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 windows vista er det bedre enn xp ?... Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg synes ikke det... ok so eg må ik skifte Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vis du er spill avhengig/brukervenlighet og har bra hardware så kan vista være noe siden det har dx 10. Men har du mindre bra hardware så er nok xp best. Jeg foretrekker xp jeg da.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Om Vista er bedre enn XP? Dersom man ikke spesifiserer nærmere hva som skal være bedre blir det en smule subjektivt. Vista har sine fordeler og ulemper, det har XP og. Hvorvidt Vista er bra eller dårlig for en kommer litt an på hva man skal bruke PCen til. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Som tidligere xp-bruker og nåværende vista-bruker så kan jeg alvorlig talt ikke helt se den store forskjellen. Vista har mer dill-dall, og også støtte for de nyeste spillene, men hvis du skal spille noe fra ifjord så må du få vista til å late som om det er xp. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes xp helt klart er bedre enn vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå