obrei Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei Jeg skal til Beijing i sommer sammen med to kamerater. Vi er alle i 18-19 årsalderen og lurer på om det er noe som vi må oppleve, noen bra uteplasser(der det også er vestlige folk) og om det er sjans for soling der. Håper på svar! Lenke til kommentar
obrei Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Er før den tid. Begynnelsen av juli. OL er vell i august? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) HeiJeg skal til Beijing i sommer sammen med to kamerater. Vi er alle i 18-19 årsalderen og lurer på om det er noe som vi må oppleve, noen bra uteplasser(der det også er vestlige folk) og om det er sjans for soling der. Håper på svar! Hva mener du med uteplasser og soling? At det er fint vær, eller at det er muligheter for å slappe av? Beijing er ikke et sted man reiser for dette overnevnte, men her finner du litt informasjon om været. Her står det mye om hva du bør sjekke ut. Jeg har selv ikke vært i Beijing, så jeg kan nok ikke korte ned listen der noe særlig. Her står det litt om gjennomsnittstermperaturer i Beijing. edit: Ja, OL er i August. Endret 30. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
obrei Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 HeiJeg skal til Beijing i sommer sammen med to kamerater. Vi er alle i 18-19 årsalderen og lurer på om det er noe som vi må oppleve, noen bra uteplasser(der det også er vestlige folk) og om det er sjans for soling der. Håper på svar! Hva mener du med uteplasser og soling? At det er fint vær, eller at det er muligheter for å slappe av? Beijing er ikke et sted man reiser for dette overnevnte, men her finner du litt informasjon om været. Her står det mye om hva du bør sjekke ut. Jeg har selv ikke vært i Beijing, så jeg kan nok ikke korte ned listen der noe særlig. Her står det litt om gjennomsnittstermperaturer i Beijing. edit: Ja, OL er i August. Tenkte om det fins en strand, badeland o.l i nærheten. Uteplasser tenkte jeg mest på diskotek, puber og utelivet generelt. takker for linkene! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) HeiJeg skal til Beijing i sommer sammen med to kamerater. Vi er alle i 18-19 årsalderen og lurer på om det er noe som vi må oppleve, noen bra uteplasser(der det også er vestlige folk) og om det er sjans for soling der. Håper på svar! Hva mener du med uteplasser og soling? At det er fint vær, eller at det er muligheter for å slappe av? Beijing er ikke et sted man reiser for dette overnevnte, men her finner du litt informasjon om været. Her står det mye om hva du bør sjekke ut. Jeg har selv ikke vært i Beijing, så jeg kan nok ikke korte ned listen der noe særlig. Her står det litt om gjennomsnittstermperaturer i Beijing. edit: Ja, OL er i August. Tenkte om det fins en strand, badeland o.l i nærheten. Uteplasser tenkte jeg mest på diskotek, puber og utelivet generelt. takker for linkene! Nå ligger Beijing langt fra kysten og det kan bli vanskelig å få til noe bading og soling. Når det gjelder været: Du reiser ikke til Bejing for soling og bading. Heller storbyferie. Endret 30. mars 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Soling og bading er ikke akkurat det man drar til Beijing for. Det ligger jo ikke ved kysten og er definitivt en storby. Masse trafikk og biler, og ingen bilister som bryr seg om det er gangfelt eller "grønn mann". Det er en del parker i byen, men jeg tror ikke soling er veldig vanlig. Mange steder har man ikke lov til å gå ut på grasset, bare bruke benkene som står rundt omkring. Når det gjelder utesteder bør du nok søke rundt på nettet etter info. Jeg så ikke veldig mange barer og utesteder, så man må nok vite akkurat i hvilket område de ligger. Det kan bli veldig varmt på den tiden så sørg for at du har hotell med air condition. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Obrei: Beijing Nightlife. Her er restauranter og barer rangert av kinesere og turister. (visstnok, jeg har ikke akkurat gått så veldig grundig inn på siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå