Gå til innhold

Problem med nettside, bla få linker til å fuke i forskjellige nettlesere!


Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg sliter litt med forskjellige ting på nettsiden!

Det første problemet er:

 

1. Bildegalleriet funker ikke slik det skal, eller det funker ikke i det hele tatt. Jeg mener jeg har gjort det riktig, men etter resultatet å se er ikke det ferdige resultatet akuratt så bra :p

 

2. Hvis dere ser på nettsiden er det skrevet litt taolistiske vers utenfor content delen, det er bare ett bilde. Problemet er at det bildet ikke tilpasser seg oppløsninger folk har på PCen sin. Med andre ord, for noen folk vil dette bilde komme inn på content delen å se heltføkket ut. HVa kan jeg gjøre for å fikse dette?

 

3. Linkene øverst, under headeren på nettsiden funker for det meste bare i FF! hva kan jeg gjøre for å få det fikset?

 

Er takknemmelig for alle seriøse svar som kan bidra til å løse dette problemet mitt!

her har dere link til siden !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har no gått over til noen andre linker, men vet ikke hvordan jeg skal endre farge på de og sette de inn i content delen på siden skikkelig,slik dere ser det no , går linken littutenfor.

Hva må jeg gjøre forå fikse dette?

Det kan ikke være så stort problem!!1 siden er her!

Tusen takk for all hjelp!

Endret av 13375k1133z
Lenke til kommentar
Jeg har no gått over til noen andre linker, men vet ikke hvordan jeg skal endre farge på de og sette de inn i content delen på siden skikkelig,slik dere ser det no , går linken littutenfor.

Hva må jeg gjøre forå fikse dette?

Det kan ikke være så stort problem!!1 siden er her!

Tusen takk for all hjelp!

 

 

Sånn umiddelbart ser jeg i CSSen din at du ikke har noen notasjon foran navigation (du mangler en DOT (.) for å markere at det er en class). Du kan også prøve en overflow: hidden; på #container for å hindre at menyen flyter på utsiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...