Anterialis Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Er det dumt å gjøre dumme ting? Jeg mener nei! Av forskjellige grunner; etter min mening er det ikke dumt å feks. prøve seg på ei jente (hvis du er gutt, eller foresten du kan være gutt også, samma enkli hva du er. Damn politisk korrekthet...) som du aldri har sjans på. Men det er kanskje bedre å få prøvd seg, slik at man slepper å angre i all tid? Kom med (dumme) eksempler på dumme ting DU har gjort, som har vist seg å være enten ganske så OK, eller rett og slett bare dumt... EDIT: Endret på en lite informativ emnetittel... Endret 28. mars 2008 av w3p Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Eksempel: Å svare i tråden din :!: Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) jackpot! edit: skål! Endret 28. mars 2008 av w3p Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har rotet med to jenter på en gang. Var ikke så veldig ok i etterkant . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå