jackson Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er det noen fra krsand driver med airsoft her inne? Mistenker Evil snowman. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg er ifra bergen. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 ja så deg på www.softgun.org Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 det er meg ja, men det er du som er thommie ikke sant? ikke prøv deg på noe nå, snakket med marco nemlig . Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva i faen er airsoft guns? Våpnene ser jo helt ekte ut... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva i skitt er airsoft guns?Våpnene ser jo helt ekte ut... Herregud! Hater den sensuren... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 airsoft er milsim, militær simulasjon, kan lese mere på www.softgun.info om du er interesert, våpen finner du på www.redwolfairsoft.com f.eks. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Joda må bare si det her, oppfordrer alle til og begynne og spille airsoft...så lenge dere spiller seriøst da og ikke noe sånn tull med og skyte på folk uten beskyttelse osv! Det er så og si mye gøyere enn ett dataspill eller lignende. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 seriøse nybegynnere som meg er alltid velkomne . Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Forferdelig usmaklig! Paintball-derimot, det er en sport der de "hardcore" spillerne ikke ser på seg selv som krigere, men et idrettslag. Der prøver man ikke å lage våpenkopier heller. Paintball er bra. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Forferdelig usmaklig! Paintball-derimot, det er en sport der de "hardcore" spillerne ikke ser på seg selv som krigere, men et idrettslag. Der prøver man ikke å lage våpenkopier heller. Paintball er bra. helt iorden du liker paintball veldig godt, men du vet ingenting om airsoft så hvorfor rakke ned på det da? det er våpenkopier ja, airsoft går for realisme, eneste likhet med paintball er at begge idrettene avfyrer ett slags prosjektil. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Golfbag: STFU .. la folk få spille airsoft uten at du trenger å kritisere dem. Viss du respekterer de som spiller paintball så kan du respektere de som spiller airsoft også. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jaja, ikke alle kan være like modne da...airsoft guns er sikkert helt greit det (selv spiller jeg paintball i ny og ne), men jeg trodde dem var ulovlige? eller gjelder det bare å "prøve" å ta med inn i landet? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 idag er det ingen restriksjoner eller lover om softguns, heller ikke aldersgrense. men siden alle softguns ligner på ekte våpen kan man ikke gå med de offentlig (folk ringer politi som kommer med full antiterror styrke). norges softgun forbund jobber med 18års aldersgrense for softguns, kommer vel noe slikt iløpet av året. og det er selvsagt helt lovlig å importere ifra utlandet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 okei...importere greit..men, hva med å kjøpe i utlandet,for så å ta det med i bagasjen`? foutsett at du ikke blir stoppa før du kommer deg på flyet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 noen som driver med dette i akershus/oslo området? send en e-mail eller pm. Jeg har veldig lysttil å begynne, les veldig! ta kontakt , går jo ikke så bra å drive alene... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 jeg tar det i formet i tilfelle det er flere folk som lurer på. se i "klubber" som står under "om nsgf" til venstre på denne siden http://www.softgun.info/ . det er klubb i oslo du sikkert kan bli med i. lurer du på noe så kan du spørre i nybegynner-delen av dette forumet http://sandkassa.net/nsga/openforum/ . Lenke til kommentar
jackson Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 wee! krigere! Hva faem mente han med det! i airsoft spiller man minst like på på lag og det er minst like mye sport som paintball Lenke til kommentar
HFL Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har softgun, en taurus. Jeg kjøpte den i svinesund, og det gikk helt fint å ta den med inn i landet.(ingen stoppet oss ivhertfall ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå