Gå til innhold

Starte filer i ulike programmer.

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et problem med at bildene ikke vil vises, når jeg dobbelklikker på bildene, eller bare trykker en gang skjer det ikke noe. Jeg må høyreklikke på bilde og velg; Åpne i. for så velge et program jeg skal se de i, heldigvis er det forslag til progammer jeg vil åpne bildene i, for viss jeg velger å trykke;"Velg program" så kommer det opp en tekstboks uansett hvilke program jeg velger, inne i boksen er det fylt av masse tegn og skrift. Nederst på siden her legger jeg inn hva som kommer opp. Samme gjelder viss jeg laster ned et program som ikke er koblet til et program, viss jeg da skal starte filen, å jeg høyreklikker på filen å trykker åpne i, så viss det ikke kommer opp eksempel å jeg velger;"åpne i" kommer samme tekstboksen med masse av tegn og skrifter i.

Håpen det er noen som kan hjelpe meg!

Vennlig hilsen Aleksander Rinaldo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig at når du høyreklikker for å velge program så kan du velge å sette et bestemt program til å bli standard åpningsprogram for den filtypen du ønsker å åpne. Bare et forslag, mulig jeg misforsto problemet! :)

Ja problemet er at jeg får bare opp en liste med tips om program og nederst på listen står det;" åpne i" å viss jeg trykker der så har det tidligere kommet opp en liste der jeg får velge program å starte filen i, og velge om det skal være standard. Men viss jeg trykker;"åpne i" så kommer ikke listen lengre opp, men et text dokument med masse koder i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...