Krishell Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har tittet rundt på forummet her ser det er noen som har problemer med enkelte hk og radeon 9700/pro kort. jeg skal bestille meg nytt hk nå og lurer derfor hvem hk jeg burde holde meg unna og hva som gir best ytelse.. Jeg velger ut fra deres erfaring mtp hastighet. ikke den "teoretiske" fra fabrikaten da den har en tendens til og "falle" fra Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Ingen som har merka no hastighets forskjell? må jo være litt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja, tror det er de hovedkortene med KT400 chipsett eller noe slikt som det ikke går så fint med.. Også var det visstnok noe med nForce2 også...? Prøv å søke Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Har prøvd søke men folk krangler jo om hva som er feil etc blir ikke så smart av det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 De chipset du bør holde deg unna er de fra SIS og VIA, de er ikke 100% stabile med radeon r300-kort ennå. Intel og nForce2 derimot fungerer uten problemer. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 ok. tusen takk. no hastighets forskjell som du/noen vet om? skal ha mest mulig ut av p4 2.0ghz Lenke til kommentar
Templar Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Funkerer som FAEN på mitt HK. Brukt dette kort fra September og det er revisisjon 1.1. Aldri hatt stabilproblemer eller d3d hick up phenomenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå