Gå til innhold

Noen som kan runde et GTA VC mission for meg?


Anbefalte innlegg

Lastet ned gta vice city fra steam for en stund siden og jeg har er lite problem med et mission. Mission-et er "gun runner" og jeg har prøvd det en 4-5 ganger nå uten suksess (jeg dør..). Det er på ingen måte umulig men vanskelig nok til at jeg ikke har giddet å prøve meg på det på noen uker nå. *brutal latskap*

Så om noen er up for et edelt quest, og har vice city pc versjonen tilgjenglig, så fullfør det for meg og gi meg en save rett etter det.

 

 

Her er save-game filen. Dra til "P" (tror jeg) på kartet for å starte det.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...file=GTAVCsf3.b

 

Om noen gidder lager jeg saft og boller! :fun:

Endret av Snerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lastet ned gta vice city fra steam for en stund siden og jeg har er lite problem med et mission. Mission-et er "gun runner" og jeg har prøvd det en 4-5 ganger nå uten suksess (jeg dør..). Det er på ingen måte umulig men vanskelig nok til at jeg ikke har giddet å prøve meg på det på noen uker nå. *brutal latskap*

Så om noen er up for et edelt quest, og har vice city pc versjonen tilgjenglig, så fullfør det for meg og gi meg en save rett etter det.

 

 

Her er save-game filen. Dra til "P" (tror jeg) på kartet for å starte det.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...file=GTAVCsf3.b

 

Om noen gidder lager jeg saft og boller! :fun:

 

Nå er jeg usikker på hvordan GTA saves funker på pc, men det slår meg som dumt å bruke andres spill til dette fordi du vil miste din vanlige statistikk. For noen er dette kanskje ikke så vikitig though. Personlig er jeg GTA-stathore :!:

Kan gi litt generelle tips til å greie det:

- Ikke følg noen video som den du postet i innlegget ditt. Spillet er for variabelt til at noe slikt kan være en fasit.

- Setter du deg fast på samme sted gang etter gang, prøv å gjør noe annet. Å velge annet kjøretøy og annen reiserute vil alltid hjelpe.

- Setter du deg fast på forskjellige steder uten å greie det noen gang er det bare å fortsette å prøve. Før eller siden vil du greie det, spillmekanikken kan ikke slå deg hver eneste gang.

- Start med armor og mye drive-by ammo. Dette gjelder forsåvidt hvert oppdrag. Min personlige måte å spille på: Etter endt oppdrag (med suksess) drar jeg på tokt for å finne våpen og armor. Og kanskje en hidden package eller noe annet. Så lagrer jeg, og tar et nytt oppdrag. Feiler jeg laster jeg bare spillet på nytt. Litt feigt på en måte, men slipper å finne våpen og slikt en gang til.

- Finn hidden packages. Gjerne veldig mange; du får mye fint smågodt for å finne pakkene som gjør spillet generelt mye enklere utover.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...