Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSN profilbilder passer ikke

Anbefalte innlegg

Begynner å bli passe bra lei av at alle bildene jeg prøver å bruke som profilbildet blir for stort. Jeg har prøvd de fleste oppløsninger (50*50 - 500*500) morsom ting å se på er at uansett hvilken oppløsning jeg brukte på nøyaktig det samme bildet så ble like mye kuttet i kantene. Bildet ble bare mer og mer kornete etter hvert som oppløsning ble lavere.

Finnes det noen instillinger? Eller kanskje det finnes noen program-tillegg til msn som kan fikse dette kjipe problemet? har Googlet etter ett program men fant ikke mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel om du krymper bildene til 96x96 som er den oppløsningen Msn bruker på bildene sine burde de da passe?

Jeg prøvde å bare dra ett bilde fra firefox og inn i msn vinduet (som forøvrig var 96x96) og det passet. Men når jeg krymper Miss Reef bildet jeg vil bruke til 96x96 blir det kuttet like mye i kantene som orginal størrelse, det blir bare mer kornete. Begynner å gå meg på nervene-

Lenke til kommentar

bump

Endte med at jeg lagde en hvit ramme rundt bildet i Paint :p Så det msn kutter av bildet bare er hvitt. Ufattelig stress, og jeg kommer ikke til å gjøre det på andre bilder som ikke passer.

Ingen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Har dessverre ikke noen konkret svar, men har du vurdert å teste en annen klient?

Det er selvfølgelig en mulighet. Men da forsvinner mange andre funksjoner som egendefinerte smilies, nudge, web-cam etc. Da får jeg heller leve med en litt grinete profilbilde funksjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...