Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei, leste på forumet her et sted at du kan klemme på det "røret" imellom penisen og rompehullet for å ikke sprute når man lader hagla. Gjort dette et par ganger, og lurer på om det er "farlig"? Eller om jeg burde heller fortsette å onarere mens jeg får det ut? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 jeg vet ikke om det er farlig, jeg har iaf ikke tatt skade av det, annen metode er å knipe foran urinrøret på tuppen av penis, men da må du holde en god stund før det trekker seg tilbake. Slipper du må du vaske taket. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sperm som ikke blir sprutet ut av penis , trekker seg tilbake og inn i urinblæren/ Røret Normalt at sperm kommer ut når du tisser En gammel teknikk for og holde ut lenger i sengen, var og få spermet til og konstant trekke seg inn i urinblæren under samleiet. Slik kunne man holde på i timesvis og jukke Husker ikke om det var en indisk eller pakistansk teknikk , ligner litt på det og klemme igjen urinrøret. Men var noen forskjeller om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tren ved å halde tilbake spermen akkurat som om du skulle halde deg når du må på do. Trener du lenge på dette (mange månader, kanskje år) vil du klare å utvikle ein teknikk som gjer at du kan få orgasme utan ejakulasjon. Det var persarane som "oppfann" denne teknikken. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tren ved å halde tilbake spermen akkurat som om du skulle halde deg når du må på do. Trener du lenge på dette (mange månader, kanskje år) vil du klare å utvikle ein teknikk som gjer at du kan få orgasme utan ejakulasjon. Det var persarane som "oppfann" denne teknikken. Har også hørt at det skal hjelpe å "stoppe" strålen når man pisser.. Da skal man også "utvikle" en teknikk der man holder tilbake orgasmen, tror jeg! ^^ Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har også hørt at det skal hjelpe å "stoppe" strålen når man pisser.. Da skal man også "utvikle" en teknikk der man holder tilbake orgasmen, tror jeg! ^^ Jepp Du har heilt rett i det! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg