Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klemme på snabben for å ikke sprute

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, leste på forumet her et sted at du kan klemme på det "røret" imellom penisen og rompehullet for å ikke sprute når man lader hagla. Gjort dette et par ganger, og lurer på om det er "farlig"? Eller om jeg burde heller fortsette å onarere mens jeg får det ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sperm som ikke blir sprutet ut av penis , trekker seg tilbake og inn i urinblæren/ Røret

Normalt at sperm kommer ut når du tisser

En gammel teknikk for og holde ut lenger i sengen, var og få spermet til og konstant trekke seg inn i urinblæren under samleiet. Slik kunne man holde på i timesvis og jukke

Husker ikke om det var en indisk eller pakistansk teknikk , ligner litt på det og klemme igjen urinrøret. Men var noen forskjeller om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Tren ved å halde tilbake spermen akkurat som om du skulle halde deg når du må på do. Trener du lenge på dette (mange månader, kanskje år) vil du klare å utvikle ein teknikk som gjer at du kan få orgasme utan ejakulasjon. Det var persarane som "oppfann" denne teknikken.

Har også hørt at det skal hjelpe å "stoppe" strålen når man pisser.. Da skal man også "utvikle" en teknikk der man holder tilbake orgasmen, tror jeg! ^^

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...