Gå til innhold

Prey 25kr på Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25 ,- kan man gamble med.

Men det som er mer interesangt er muligheten til å laste need 2 kult klassikere for under 20$, selveste Max Payne 1 og 2.

Har fått øynene opp for steam, så innmari hærlig å finne et spill man har lyst på, betaler det og laster det ned mens man tusler ned til butikken og kjøper seg litt spillsnop (er lov på en fredag) for å komme tilbake for å finne ut at du kun har tid til en quickshit før du kan sette igang med å spille.

Lenke til kommentar

da var det kjøpt :)

problemet er at jeg ikke har pc til å spille det :p

får enten vente på ny pc el kjøre det gjennom ps3 hvis det lar seg gjøre.

akkurat samme med gothic 3 :S har ligget på rommet mitt over 1 år uten at jeg har kunnet bruke det, hehe

edit: ligger det noen flere billige godbiter på steam som jeg burde kjøpe?

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
ligger det noen flere billige godbiter på steam som jeg burde kjøpe?

Det ligger en del samle-packs. En av de nyeste er vel Unreal-deal, alle unreal-spillene ja ut3 inkl til 300kr. I tillegg har de en haug med skikkelig gamle spill som jeg aldri rakk å betale for for eksempel commander keen. Har rukket å komme veldig mange spill på Steam for mange selskaper har lagt ut hele sin catalog der.

Dessuten er det veldig ofte salg av denne typen som Prey har (kanskje ikke fullt så stor reduksjon).

Med denne dollarkursen trenger man jo ikke tenke på hvordan man kjøper nye spill (eller støtter gamle spill), hvis man ikke har lyst til å kaste penger etter Staten da :)

edit: i litt dyrere skala for 350kr kan man man kan jo vurdere ID super pack:

$69.95

Includes: Quake III Arena, Wolfenstein 3D, Ultimate DOOM, Final DOOM, DOOM II, QUAKE, QUAKE II, QUAKE II Mission Pack: The Reckoning, QUAKE II Mission Pack: Ground Zero, QUAKE III: Team Arena, HeXen, HeXen: Deathkings of the Dark Citadel, Heretic: Shadow of the Serpent Riders, Spear of Destiny, Return to Castle Wolfenstein, QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon, DOOM 3, HeXen II, DOOM 3 Resurrection of Evil, Master Levels for Doom II, Commander Keen

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

spillet funker faktisk på PC-en min, men kjører på 800x600.

testa en slot maskin jeg fant:

royalflushpreyal7.png

royal flush i ruter i stigende rekkefølge :O

royalflushprey2nm7.png

royal flush igjen :O

enten er maskinene programmert til å gi meg royal flush, eller så er jeg den heldigste jævelen i verden

1 vanlig flush og 2 royal flush på 3 hender

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg synes ikke dette var noe særlig godt spill, men for 25 kr, så kjøper jeg det. Og hastigheten på Steam er god som alltid. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...