Crossfire Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 $4.95 for Prey. Ja... derfor er elektronisk distribusjon ftw Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Svak dollar-kurs pluss elendig spill er lik "ftw" Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Elendig.. jaja.. deg om det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prey er jo ikke akkurat noen höydare. Men 25,- hadde jeg gledelig betalt. Kunne til og med strukket meg til en femtilapp. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hva er det med folk å si at det er et elendig spill da? Er ikke perfekt nei, men et godt spill er det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 *kjøpt* Prey var gøy mens det varte Portaler og det å kunne kødde med gravitasjonen liker jeg Lenke til kommentar
Book Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk for infoen! Kjøpt Vet ikke om det er bra, prøvde bare demoen i sin tid. Men til 25 spenn er det jo ikke store gamblingen hehe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 25 ,- kan man gamble med. Men det som er mer interesangt er muligheten til å laste need 2 kult klassikere for under 20$, selveste Max Payne 1 og 2. Har fått øynene opp for steam, så innmari hærlig å finne et spill man har lyst på, betaler det og laster det ned mens man tusler ned til butikken og kjøper seg litt spillsnop (er lov på en fredag) for å komme tilbake for å finne ut at du kun har tid til en quickshit før du kan sette igang med å spille. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Kjøpte dette på flekken! helt supert spill. digger det helt enormt!! takker for tips ps; veldig skummelt spill syns nå jeg ;p skvetter godt noen ganger jah Endret 29. mars 2008 av MoFFi Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Prey er et veldig bra spill. Kjøpte det til fullpris når det kom ut og har aldri angret på det. Så 25,- er et meget bra kjøp! Har begynt å få noen ekstra gode tilbud Steam nå i det siste. For et par uker siden kjøpte jeg Two Worlds der for 9.95$. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Helt greit spill, og prisen var veldig kjekk. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da lastes det ned fra steam 25 kr er jo et røverkjøp av de sjeldne Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) da var det kjøpt problemet er at jeg ikke har pc til å spille det får enten vente på ny pc el kjøre det gjennom ps3 hvis det lar seg gjøre. akkurat samme med gothic 3 :S har ligget på rommet mitt over 1 år uten at jeg har kunnet bruke det, hehe edit: ligger det noen flere billige godbiter på steam som jeg burde kjøpe? Endret 29. mars 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) ligger det noen flere billige godbiter på steam som jeg burde kjøpe? Det ligger en del samle-packs. En av de nyeste er vel Unreal-deal, alle unreal-spillene ja ut3 inkl til 300kr. I tillegg har de en haug med skikkelig gamle spill som jeg aldri rakk å betale for for eksempel commander keen. Har rukket å komme veldig mange spill på Steam for mange selskaper har lagt ut hele sin catalog der. Dessuten er det veldig ofte salg av denne typen som Prey har (kanskje ikke fullt så stor reduksjon). Med denne dollarkursen trenger man jo ikke tenke på hvordan man kjøper nye spill (eller støtter gamle spill), hvis man ikke har lyst til å kaste penger etter Staten da edit: i litt dyrere skala for 350kr kan man man kan jo vurdere ID super pack: $69.95 Includes: Quake III Arena, Wolfenstein 3D, Ultimate DOOM, Final DOOM, DOOM II, QUAKE, QUAKE II, QUAKE II Mission Pack: The Reckoning, QUAKE II Mission Pack: Ground Zero, QUAKE III: Team Arena, HeXen, HeXen: Deathkings of the Dark Citadel, Heretic: Shadow of the Serpent Riders, Spear of Destiny, Return to Castle Wolfenstein, QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon, DOOM 3, HeXen II, DOOM 3 Resurrection of Evil, Master Levels for Doom II, Commander Keen Endret 29. mars 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Minner meg på at jeg kjøpte Jade Empire for mange måneder siden og har ikke giddet å laste den ned. Kjøper Prey nå. Endret 29. mars 2008 av Mynotir Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Må jo bare prøve dette, så godt som gratis=) står på 62% nå Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) spillet funker faktisk på PC-en min, men kjører på 800x600. testa en slot maskin jeg fant: royal flush i ruter i stigende rekkefølge :O royal flush igjen :O enten er maskinene programmert til å gi meg royal flush, eller så er jeg den heldigste jævelen i verden 1 vanlig flush og 2 royal flush på 3 hender Endret 29. mars 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg synes ikke dette var noe særlig godt spill, men for 25 kr, så kjøper jeg det. Og hastigheten på Steam er god som alltid. Endret 29. mars 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå