huldal Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har en "gammel" LG-plasma tv 2 år gammel. Den er nå inne til 3dje gangs rep. og blir mest sannsynlig kodemnert. Jeg har nå fått tilbudet om å heve kjøpet og få igjenn pengene. Dette er 10.000,-, jeg har en følelse av at en erstatningstv fra LG koster rundt 9000,- for dagens tver er vel alle bedre enn en 2 år gammel tv. Hva er å anbefale? Vente på erstatnings tv eller heve kjøpet? Har vært i butikk og sett på Panasonic sine plasma tv'er og det frister. Håper noen har en anbefaling.... og eventuelt hvilket jeg kan kjøpe... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har du fått tilbud om pengene igjen ville jeg godt for det, og så handla meg en ny en av den type du selv ønsker . Kanskje det blir en LG igjen? Sånne ting kan ofte dra ut . Fint å få en løsning så raskt som mulig. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 er dette et godt alternativ til kjøp --> Panasonic TH-42PX80 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja, har selv forgjengeren PX70 og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Panasonic sine PV- og PX-plasma-modeller har vært det beste kjøpet lenge. Ikke noe å nøle med. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 http://www.avhifi.no/main.php3?PI=info&PNO=19316 Er det noen som har erfaringer fra avhifi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå