Thomas. Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg lurer på hvordan jeg kommer til, adressen: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internett Explorer\ActivX Compatibility\ Fordi, virusprogrammet fant slike "warnings" der. Endret 28. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Registeret. Men hvilke "warnings" er det snakk om, sannynligvis er det innstillinger som du har gjort i IE. I så fall bør du hvis du ønsker endre disse i IE og ikke via registeret, i alle fall så lenge du ikke vet hva du gjør. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Det er slike: adware, spyware, cookies, trojan, no download greier.. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Ingen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kan du ikke bare skrive inn HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internett Explorer\ i adressefeltet på f.eks Min Datamaskin? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Start -> Kjør -> regedit Trykk ok. HKLM er en forkortelse for HKEY_LOCAL_MACHINE. Naviger deg rundt på "vanlig måte". Verdiene som ligger innenfor hver enkel nøkkel ligger i rammen på høyre side. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Windowstast + R (eventuelt Kjør på Startmenyen), skriv regedit og trykk enter. HKLM reknar eg med er mappa HKEY_Local_machine. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei, Som sakt adressen finnes i registeret til windows. Dersom du ikke engang vet hvordan du kommer deg dit, anbefaler jeg deg ikke å røre noe der. Post heller et bilde av meldingen du får fra antivirusprogrammet, så kan vi se hva som er galt. Men siden du uansett absolutt vil vite det. Start-kjør- skriv inn :regedit --trykk enter HKLM = HKEY_LOCAL_MACHINE Men vær så snill ikke gå bananas og slett ting der inne som du ikke vet hva er, det er nemlig ingen angre knapp der inne. I verste fall kan du slette noen viktige variabler/verdier som gjør at pcen kan bli ustabil, eller nekte å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå