Andeplane Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har Vista x64 engelsk SP1. Windows Aero fungerte helt til nå plutselig hvor det sluttet å funke. Går jeg inn på "Window color and appearance", så ser jeg at den står på "Windows Vista Basic". Hvis jeg nå velger Windows Aero og trykker Apply eller OK, så bruker den litt tid (som normalt), men Aero blir ikke aktivert. Når jeg nå lukker vinduet og går inn i "Window color and appearance" igjen, så er den satt tilbake til "Windows Vista Basic". Hjelper altså ikke å endre :/ Bruker det mest pga alt / win + tab som er langt bedre i Aero enn vanlig vista classic. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prøv å bruke systemgjenoppretting og gjenopprett maskinen til et tidspunkt der det fungerer. Husk på å lagre filer du vil ta vare på, for alt som ble lagret før blir slettet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har du installert noen nye programmer nylig? Jeg har opplevd at enkelte programmer automatisk slår av Aero fordi de ikke kompatibel. Om du har noen programmer som kjører hele tiden og er Aero-inkopmatibel kan det jo være dette som hindrer deg i å bruke Aero. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Nå er det tilbake igjen Har ikke gjort noe tror jeg...men men Da er det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå