LarZen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Da har Warhammer Online blit utsatt igjen dessverre...grunden skal vist nok være at dem vil pusse og gjøre det enda bedre en det er idag. Så ny realease er en gang i høst 2008. Dem har også lagt ut info om collectorsedition på hjemmesiden sin nå, sikkert som et plaster på såret.Selv om det nok er heller å helle litt salt i såret på veldig mange for tiden. Så vi får bare vente enda litt til, i mellomtiden så kan vi jo se på dette klippet http://mythicmktg.fileburst.net/war/us/hom...08_03_VotM.html EDIT: Fikk ikke til å embede denne i tråden, det er en flash film. Burde vel være mulig? Endret 28. mars 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ville bare dele at en kan nå forhåndsbestille Warhammer Online - Collector's Edition PreOrder Kit hos Gamezone.no Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Like greit, da får jeg kanskje se sola i sommer likevel. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg er egentlig bare glad for at det ble utsatt. Utsettelser betyr lengre tid på å utvikle spillet, og lengre utviklingstid betyr somregel bedre resultat. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Fikk min preorder sak i posten her om dagen: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Så jo ganske jalla ut på de bildene de har limt bakpå der. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Det har vel kanskje en litt spesiel stil, litt ala World of Warcraft men litt mørkere å dystert. Noe som passer ganske bra til Warhammer universet. Tror dette blir en av 2008's store mmorpg hits..sammens med Age of Conan. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Personlig tror jeg WAR kommer til å gruse AOC! Ettersom jeg er med i begge betaene () snakker jeg av erfaring. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg synes ikke pastellfargene så særlig mørke og dystre ut. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Personlig tror jeg WAR kommer til å gruse AOC! Ettersom jeg er med i begge betaene () snakker jeg av erfaring. Har kun testet betaen til AoC, men etter det jeg har erfart gjetter jeg det samme. Tror jeg faktisk skal kjøpe CE edition av Warhammer Online. Første gang det har fulgt med ting i en CE pakke som jeg virkelig har hatt lyst på. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Når vi snakker om stilen var Warhammer populært i årevis før WarCraft 1 kom, så det er rettere å si at WoW har litt av samme stil som Warhammer. Edit: Er helt uinteressert i de få tingene som følger med pre-orderen, men CE interesserer meg. For øvrig kjøpte jeg CE versjonen av World in Conflict da den også har ting jeg er interessert i, nærmere bestemt et headset (trengte et uansett, og det står "World in Conflict" på dette.), en dokumentar om Berlinmuren fra History Channel og en bit av den ekte Berlinmuren. Pluss boksen ser tøff ut. Endret 12. april 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har veldig lyst på CE, 128 sider farget hardcover tegneserie-bok med innledning til spillet og en 224 sider hardcover bok med bilder++ fra WAR. Ellers så er jo Open Beta Access og EA deilig, særlig siden jeg ikke klarer å få en invite til closed beta! Problemet er derimot at det koster litt, 800 kroner på cdon og ukjent pris på komplett... Noen som vet om steder der det er litt billigere? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Så noen videoer og bilder av dette spillet nå, er ikke særlig imponært. Så ut som det ligna alt for mye på wow, noe som overhodet ikke er bra hvis gameplayet er i nærheten av det samme. Har ikke testet det enda, så skal ikke påstå for mye, men tror nok jeg mye heller satser på AoC Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 WoW = PvE WaR = RvR Det er forskjellen. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Personlig tror jeg WAR kommer til å gruse AOC! Ettersom jeg er med i begge betaene () snakker jeg av erfaring. Nå har jeg spillt EA i hele natt og er veldig spent på hva du mener gjør AoC så dårlig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Så noen videoer og bilder av dette spillet nå, er ikke særlig imponært. Så ut som det ligna alt for mye på wow, noe som overhodet ikke er bra hvis gameplayet er i nærheten av det samme. Har ikke testet det enda, så skal ikke påstå for mye, men tror nok jeg mye heller satser på AoC Tydeligvis at du ikke har gått særlig grundigere enn å sett en video i dårlig kvalitet hvis du synes grafikken og gameplayet(WAR fokuserer på RvR) er det samme som WoW... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Så noen videoer og bilder av dette spillet nå, er ikke særlig imponært. Så ut som det ligna alt for mye på wow, noe som overhodet ikke er bra hvis gameplayet er i nærheten av det samme. Har ikke testet det enda, så skal ikke påstå for mye, men tror nok jeg mye heller satser på AoC Tydeligvis at du ikke har gått særlig grundigere enn å sett en video i dårlig kvalitet hvis du synes grafikken og gameplayet(WAR fokuserer på RvR) er det samme som WoW... Nja litt bedre er det jo, men det minner veldig. Men i forhold til AoC ser det ikke ut.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 AoC kommer neste uke, WAR kommer til høsten. Hvorfor ikke prøve begge og satse på det du liker best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå