Gå til innhold

MTU eller One Call?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har NetCom SuperTalk og et forbruk på 150-250 kr per mnd. Da lurer jeg på om jeg skal bytte til One Call eller MTU? MTU gir noen ringeminutter mer enn One Call og de gir 10 SMS ekstra også. Men hvordan er MTU ellers???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Hei! Jeg har NetCom SuperTalk og et forbruk på 150-250 kr per mnd. Da lurer jeg på om jeg skal bytte til One Call eller MTU? MTU gir noen ringeminutter mer enn One Call og de gir 10 SMS ekstra også. Men hvordan er MTU ellers???

SuperTalk? Tipper at du har bindingstid som du må kjøpe deg ut av. Det må du i tilfelle også ta med i regnestykket.

Lenke til kommentar

Jeg byttet fra netcom young talk til MTU 750kr for 5mnd er ikke verst! Men angrer ATM da MTU kortet ikke funker, og det har facket opp mitt netcomkort også =P Så jeg kan bare ringe ut og ingen kan får tak i meg...

ATM så er ONECALL mye bedre ;)

Men når MTU fikser alt så vet jeg ikke =P

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig usikker på om jeg skal velge One Call eller MTU. Så hvis noen har noen gode/dårlige erfaringer med det er det bare å spytte ut!

Tror jeg klarer meg med One Calls 90 SMS og 120 min uansett, så spiller vel ingen rolle. Virker også som om One Call er litt mer erfarne..?

Lenke til kommentar

for min del har jeg den siste tiden bare dårlige erfaringer med onecall. sim kort som ikke virker, ikke blir nye kort sendt ut. men sett på priser er onecall meget gode, men akkurat kundeservice er ræva. men det er helt opptil deg å velge, det er klart for så lave priser kan man kanskje ikke forvente topp service i tillegg.

ellers vil jeg si meg fornøyd, hadde det ikke vært for alt rotet de har skapt, og i tillegg svarer sent på mail..men som sagt velger du laveste priser på markedet, følger dårlig service med i pakka.

Lenke til kommentar

Eg har to One Call abonnement. For snart 2 år sidan oppretta eg eit kontantabonnement hos One Mobile, pga. at dei hadde landets billegaste gprs til 6kr/MB. Det gjekk raskt inn i One Call, og dataprisen steig. (No er One Call igjen billegast på data, men no har eg fastsprisabonnement frå Telenor.) Kontantabonnementet skulle eg eigentleg vore kvitt, men eg har noko pengar der som må brukast opp fyrst. For eit år sidan porterte eg eit anna nummer frå Chess Knockout til One Call Faktura. Begge abonnementa har fungert knirkefritt til no. Fakturaabonnementet gjekk over til Network Norway i januar, kontantabonnementet gjekk over 26/3. Har så langt ikkje hatt nokon problem med One Call, bortsett frå at då eg prøvde å sende sms til eitt eller anna firesifra nr. for å kjøpe den elektroniske påskeaftautgåva til lokalavisa. Då skjedde det fint lite, medan eg med Telenor-abonnementet mitt fekk sms tilbake med passordet eg skulle ha. Kan elles nemne at eg ikkje har hatt bruk for kundesørvis, så den kjenner eg ikkje så godt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...