kakesjef Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei som topic sier lurer jeg på om det er mulig å se på de filmene jeg har konvertert, og lagt inn på ipoden, på tv`en... Har hørt at dette er mulig, men kan ikke forstå det i og med at når jeg åpner filmfila (som jeg har konvertert til mp4) på pcen så er den veldig liten i visning. Setter jeg den på fullskjerm blir jo kvaliteten elendig... Men blir det bedre på en tv?(hvis det er mulig) og hva slags format er best å event. konvertere filene til? takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 konverterer du til 640x480 istedetfor 320x240 så blir det naturligvis bedre, tror ipoden støtter dt. for å faktisk koble til en TV må du ha tv kabel Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) konverterer du til 640x480 istedetfor 320x240 så blir det naturligvis bedre, tror ipoden støtter dt. for å faktisk koble til en TV må du ha tv kabel Apple Component AV-kabel (kr 429 inkl. frakt). Monster iPod cable, Video/Foto, 10ft, 3,04 (kr 449 eks. frakt). Begge kablene har samme funksjon, men Monster sine kabler har et veldig godt rykte på seg, for å være veldig bra. Ditt valg! Endret 1. april 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå