John Keats Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Har nå total skrevet om koden for at spellcrit og mp5 skal fungere sammen og kan trygt si at simulatoren funker bra. Formelen min er ikke helt perfekt og det kan hende den viser 1-2 flash of light for mye eller lite. Men bortsett fra dette er det ikke noen problemer med den og den kan trygt brukes for å finne ut nesten korrekt hvor mye healing output og HPS du får med det og de gearet ( f.eks finne ut om 2% flash of light-bonus på pvp-gloves er bedre enn å kjøre manaregen fra crystalforge f.eks ) Nyeste versjon kan lastes ned herfra: Clicky! Ting som står på planen for forbedring snarest: - Fikse formelen for utregning av mana fullstendig så den blir 100% korrekt og ikke 1-2 heals feil med høye tall for crit og mp5. - Få den til å se penere ut. - Legge til mulighet for å dumpe statistikken til en .txt fil. (Gammel tråd)Holder på med å skrive en healingsimulator for å sammenligne forskjellige items for å se hva som gir mest healing output før du går tom for mana. Den er langt fra ferdig, men har kommet såpass langt at dere får en pekepinn om hvordan den vil bli. Bare gjør det enkelt og linker til tråden jeg postet på realmforumet. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...32023&sid=1 Om dere har forslag til noe som kan gjøres bedre så vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger. Endret 2. april 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Bilde fra versjon 1.0 Endret 2. april 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
kalken Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 høres bra ut siden jeg nærmer meg lvl 70 med holy palan min, kunne trengt noe sånt da. god ide Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Nå fungerer spellcrit. Skal få lastet opp en ny versjon siden den som dere kan laste ned er rimelig ubrukelig nå med bare mp5 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Oppdatert en god del siden første versjon Ønsker å vite hva dere synes kan forbedres eller om det er verdt å utvikle den videre. Er det noe nytte i en slik simulator? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Finfin addon selvom jeg ikke er healer, kan være veldig nyttig. Mulig å få en slik for dps som mages og? Hvor mange Frostbolt's til du er oom? Og med ranks! Hvor mange Rank 5 Frostbolts f.eks til du er oom. Samme med healing. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Stemmer ja, den funker slik. Men følger addonen med Rankoversikt o.l? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå