KjellV Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hadde billetter til TG men de ble returnert. Så jævlig med styr ang. reisen. Blir vel til at jeg skal kløyve all veden jeg hogde denne vinterferien. Skole igjen på mandag Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Seff blir det TG, og en tur på nybygd hytte på fjellet (hvis den er klar da) Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Og jeg som trodde jeg var nerd. Men den gang ei!! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 påsken = tg!! for meg i alle fall (og litt over 5000 andre) muligens en sverigetur inkludert? kjøpe cålaburker! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 TG!!!! (vet a faen hvordan jeg skal komme meg ditt da!) Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 T.G.: Here we come! - (Samlingen: er kommer vi!) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 HAter ski, så det blir TG i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå