simenl0707 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei Vurderer å søke på Anvendt datateknologi ved høgskolen i oslo, og lurer på om det er noen her inne som har erfaringer fra denne linjen! Først og fremst lurer jeg på hvilke forkunnskaper som kreves? Er interessert i data og teknologi, men har egentlig ingen erfaring med avansert datatekologi! Videre lurer jeg på om det inngår mye matte i bachelorstudiet, da det ikke er min sterkeste side... Er veldig usikker på hva slags utdanning jeg vil ta, synes det er så mye å velge mellom. Interesserer meg for teknologi/data/media, men har kunnskaper som mannen i gata. noen anbefalinger? Lenke til kommentar
underdark Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kan anbefale Kommunikasjonsteknologi Master ved NTNU i Trondheim. http://www.komtek.ntnu.no/ studiemiljøet i Trondheim er også i en helt annen klasse enn i Oslo Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er inntakskrav / poenggrenser også.. I tillegg påpeker trådstarter at han ikke er altfor god i matte, og på NTNU er det krav om 4 eller bedre i 3MX, noe som ikke er bare bare... Har faktisk sett på det studiet jeg også, men vet nok dessverre ikke noe mer enn det du gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå