Gå til innhold

Banjo Kazooie 3 i november

kilik

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Rare skuffer neppe med Banjo. Det gjorde teamet heller ikke med Goldeneye 64, eller det tidligere Banjoene.

Rare i dag har lite/ingenting med å gjøre med Rare i gamle dager. Goldeneye-regissør Martin Hollis forlot Rare i 1998. De fleste fra Goldeneye/Perfect Dark-teamet startet opp sitt eget selskap, Free Radical Design (Timesplitters, Haze etc.) i 1999. Grunnleggerne av Rare, Chris og Tim Stamper forlot selskapet for halvannet år siden.

Jeg sier ikke at spillet blir dritt, men de som utgjorde grunnstammen i gode, gamle Rare er borte og jeg tviler på at de kommer opp på samme kvalitetsnivå som de hadde pre-Gamecube.

Du har rett i det, men kanskje litt misvisende i denne tråden da hovedmenene bak banjo-spillene forstatt jobber i Rare og på dette spillet...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Aldri satt meg skikkelig inn i de gamle spillene i denne serien.

Er det ikke bare en bjørn som hopper rundt og samler epler eller mynter?

Bare lurer på hva som er så gøy med det, ikke ta det som kritikk!

Er det et barnespill?

Lenke til kommentar

Jeg er fan, og blir Banjo-Kazooie noe lignende som videoen kommer jeg til å ønske det hjertelig velkommen!

Ikke bare fordi det er et hjertelig gjensyn, ikke bare fordi at det ganske sikkert vil bli det ledende plattform spillet på XBOX360 (duh), men fordi at jeg tror at spillet vil overraske, på en eller annen måte med tanke på hvilken retning det virker som serien tar.

Joda, skulle faktisk ønske at "bil kjøringen" ble en liten del av spillet, som kjelke racene i eneren for eksempel, men gøy "blir d læll!" tror nå jeg.

edit: leif.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Meget skeptisk til alle disse kjøretøyene altså :huh: Men du verden, grafikken såg jo heilt herlig ut! Fikk faktisk litt frysninger av åpningsmelodien, er lenge siden eg har hørt den :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Herlig trailer! Håper bare ikke at kjøretøyene spiller en altfor stor rolle. BK skal enten handle om å stå på blader i sumpen, skaffe joggesko eller beak bomb i lufta for å flytte på seg raskt. Gleder med usannsynlig mye! :D

Edit: fikk ikke sett slutten før nå takket være treg streaming, men konge slutt. Rare har ikke mye til overs for Nintendo nå :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...