Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Rare skuffer neppe med Banjo. Det gjorde teamet heller ikke med Goldeneye 64, eller det tidligere Banjoene. Rare i dag har lite/ingenting med å gjøre med Rare i gamle dager. Goldeneye-regissør Martin Hollis forlot Rare i 1998. De fleste fra Goldeneye/Perfect Dark-teamet startet opp sitt eget selskap, Free Radical Design (Timesplitters, Haze etc.) i 1999. Grunnleggerne av Rare, Chris og Tim Stamper forlot selskapet for halvannet år siden. Jeg sier ikke at spillet blir dritt, men de som utgjorde grunnstammen i gode, gamle Rare er borte og jeg tviler på at de kommer opp på samme kvalitetsnivå som de hadde pre-Gamecube. Du har rett i det, men kanskje litt misvisende i denne tråden da hovedmenene bak banjo-spillene forstatt jobber i Rare og på dette spillet... Endret 12. mai 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg gleder meg allerede! Det ser vakkert ut, og det er ikke akkurat en overflod av gode platformspill for tiden. Jeg håper bare at Rare fortsatt har litt magi i fingrene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Aldri satt meg skikkelig inn i de gamle spillene i denne serien. Er det ikke bare en bjørn som hopper rundt og samler epler eller mynter? Bare lurer på hva som er så gøy med det, ikke ta det som kritikk! Er det et barnespill? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det et barnespill? Godt spørsmål, fordi humoren var veldig variert. Det var masse humor 'for voksne' der også, på en måte. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det kommmer flere bilder imårå!!;D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Merker at man blir litt nostalgisk ja, er bare å glede seg til å gjennoppleve barndoms minner i ny innpakning. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Merker at man blir litt nostalgisk ja, er bare å glede seg til å gjennoppleve barndoms minner i ny innpakning. Det er jo ikke en remake det er snakk om, da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 han mener sikkert med bedere grafikk og liksom `nytt` blir spennende og følge me på vertfall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Som skogslik sa, så mente jeg ikke remake, bare at det blir et hyggelig gjensyn med Banjo-universet,hovedpersonene og humoren. Men jo, kunne jo ha omfurmulert den setningen, my bad. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ny trailer!!!!!!!:D http://www.gamevideos.com/video/id/18831 Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Filmen skuffa... hvorfor må di skifte helt stil på banjo kazooie serien. Dette spiller blir aldri bedre enn banjo kazooie å tooie. Men får håpe d beste:) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, forventer man et typisk plattformspill blir man nok skuffet, men det betyr ikke at det blir dårlig. Tvert i mot, bare annerledes. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 tror ikke d blir dårlig:p men tror aldri at d blir bedre enn di andre i serien Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Rare studio tour. Link men tror aldri at d blir bedre enn di andre i serien Vet ikke om det blir bedre, men fansen kommer ihvertfall ikke til å like det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg er fan, og blir Banjo-Kazooie noe lignende som videoen kommer jeg til å ønske det hjertelig velkommen! Ikke bare fordi det er et hjertelig gjensyn, ikke bare fordi at det ganske sikkert vil bli det ledende plattform spillet på XBOX360 (duh), men fordi at jeg tror at spillet vil overraske, på en eller annen måte med tanke på hvilken retning det virker som serien tar. Joda, skulle faktisk ønske at "bil kjøringen" ble en liten del av spillet, som kjelke racene i eneren for eksempel, men gøy "blir d læll!" tror nå jeg. edit: leif. Endret 13. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja nei, hadde jeg bare kunnet sett den studio-tour filmen (tar rundt 12 timer å laste ned). GameVideos suger ræva. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Meget skeptisk til alle disse kjøretøyene altså Men du verden, grafikken såg jo heilt herlig ut! Fikk faktisk litt frysninger av åpningsmelodien, er lenge siden eg har hørt den Endret 13. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Herlig trailer! Håper bare ikke at kjøretøyene spiller en altfor stor rolle. BK skal enten handle om å stå på blader i sumpen, skaffe joggesko eller beak bomb i lufta for å flytte på seg raskt. Gleder med usannsynlig mye! Edit: fikk ikke sett slutten før nå takket være treg streaming, men konge slutt. Rare har ikke mye til overs for Nintendo nå Endret 13. mai 2008 av Laland Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fikk faktisk litt frysninger av åpningsmelodien, er lege siden eg har hørt den var som et gjensyn med en gammel venn, bare i en litt mer rocka versjon. Me like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå