Gå til innhold

Banjo Kazooie 3 i november

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som karen over her, nok ein gang hoper spillene seg opp raskere enn eg rekker å pløye igjennom dem. Håper virkelig at Banjo spillet er av høg kvalitet, med den gamle sjarmen på plass.

Dette gjelder meg og :p

Skulle nesten ikke hatt alle konsollene, får jo nesten ikke tid å spille igjennom storspillene i fleng.

men så er jeg iherdig fan av konsoller så jeg måtte jo ha alle 3, skal ikke miste ett eneste storspill!!

Lenke til kommentar

En av disse 5 plotene er sanne:

* 1. Banjo and Grunty team up against a new threat, falling in love in the process.

* 2. Kazooie is abducted by aliens and Banjo heads out to search the cosmos.

* 3. Banjo and Kazooie travel back through time in pursuit of the witch's giant T.I.T. (err... Time Interfering Truck!)

* 4. Banjo comes out of retirement to stop his home being redeveloped into tower blocks and malls.

* 5. War comes to Spiral Mountain, and Banjo becomes a reluctant leader.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Halo har mange morsommer farger, men det er lite som slår BK som ett spill av de få. Hvis ett av de plottene er sanne, så virker det som om Banjo må redde Kazooie. Han kjører jo ting, og vi ser jo ikke Kazooie. Gleder meg fortsatt til dette spillet! Spiller fortsatt Banjo Tooie den dag idag :love:

Lenke til kommentar
Rare skuffer neppe med Banjo. Det gjorde teamet heller ikke med Goldeneye 64, eller det tidligere Banjoene.

Rare i dag har lite/ingenting med å gjøre med Rare i gamle dager. Goldeneye-regissør Martin Hollis forlot Rare i 1998. De fleste fra Goldeneye/Perfect Dark-teamet startet opp sitt eget selskap, Free Radical Design (Timesplitters, Haze etc.) i 1999. Grunnleggerne av Rare, Chris og Tim Stamper forlot selskapet for halvannet år siden.

Jeg sier ikke at spillet blir dritt, men de som utgjorde grunnstammen i gode, gamle Rare er borte og jeg tviler på at de kommer opp på samme kvalitetsnivå som de hadde pre-Gamecube.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett de nye screensa så kjenner jeg at jeg blir så smått nostalgisk! Mener å ha lest at det er lederen for Banjo Kazooie(det første) teamet som utvikler er sjef for dette teamet også, men det kan jo være rent kødd. Ser også frem til å gruse Gruntilda enda en gang. Er det Dingpot(eller hva den nå heter..) hun sitter oppi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...