kilik Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Ute til julesalget Tipper november. Synes MS har en veldig solid line-up denne høsten. Gears of War 2, Fable 2, Banjo 3, Splinter Cell: Conviction, Halo Wars og forhåpentligvis blir også Alan Wake ferdig før jul. Endret 13. mai 2008 av kilik Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Gler meg til denne og. Men glad eg har alle konsollene eg. Ser bra ut over heile fjøla Problemet er vel heller at tida ikkje strekker til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Som karen over her, nok ein gang hoper spillene seg opp raskere enn eg rekker å pløye igjennom dem. Håper virkelig at Banjo spillet er av høg kvalitet, med den gamle sjarmen på plass. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Som karen over her, nok ein gang hoper spillene seg opp raskere enn eg rekker å pløye igjennom dem. Håper virkelig at Banjo spillet er av høg kvalitet, med den gamle sjarmen på plass. Dette gjelder meg og Skulle nesten ikke hatt alle konsollene, får jo nesten ikke tid å spille igjennom storspillene i fleng. men så er jeg iherdig fan av konsoller så jeg måtte jo ha alle 3, skal ikke miste ett eneste storspill!! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er jo bra dette. Gleder meg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 En av disse 5 plotene er sanne: * 1. Banjo and Grunty team up against a new threat, falling in love in the process. * 2. Kazooie is abducted by aliens and Banjo heads out to search the cosmos. * 3. Banjo and Kazooie travel back through time in pursuit of the witch's giant T.I.T. (err... Time Interfering Truck!) * 4. Banjo comes out of retirement to stop his home being redeveloped into tower blocks and malls. * 5. War comes to Spiral Mountain, and Banjo becomes a reluctant leader. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 For all del ikkje la det vere noe cosmos og romvesen greier, føler ikkje at det passer heilt inn. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Da har de første bildene av Banjo kommet. Ser pent ut. Skal bli deilig med et spill på 360 som har flere farger en grå, grå og mere grå. Endret 11. mai 2008 av chelatoth Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Halo har mange morsommer farger, men det er lite som slår BK som ett spill av de få. Hvis ett av de plottene er sanne, så virker det som om Banjo må redde Kazooie. Han kjører jo ting, og vi ser jo ikke Kazooie. Gleder meg fortsatt til dette spillet! Spiller fortsatt Banjo Tooie den dag idag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Forresten.. har hørt noen rykter om at MS skal ha en pressekonferanse til tirsdag. Noen som vet noe om det? Er vi riktig heldige så kan vi jo få litt gameplay.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det der så dritfett ut jo. Håper de holder den samme satiriske humoren som de alltid gjør. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Rare skuffer neppe med Banjo. Det gjorde teamet heller ikke med Goldeneye 64, eller det tidligere Banjoene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bildene ser knall ut!!! Gleder meg meget til dette er da! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Rare skuffer neppe med Banjo. Det gjorde teamet heller ikke med Goldeneye 64, eller det tidligere Banjoene. Hørt om Grabbed By The Ghoulies? Det fikk labre kritikker. Selv synes jeg det var ganske fett. Rimelig originalt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Rare skuffer neppe med Banjo. Det gjorde teamet heller ikke med Goldeneye 64, eller det tidligere Banjoene. Rare i dag har lite/ingenting med å gjøre med Rare i gamle dager. Goldeneye-regissør Martin Hollis forlot Rare i 1998. De fleste fra Goldeneye/Perfect Dark-teamet startet opp sitt eget selskap, Free Radical Design (Timesplitters, Haze etc.) i 1999. Grunnleggerne av Rare, Chris og Tim Stamper forlot selskapet for halvannet år siden. Jeg sier ikke at spillet blir dritt, men de som utgjorde grunnstammen i gode, gamle Rare er borte og jeg tviler på at de kommer opp på samme kvalitetsnivå som de hadde pre-Gamecube. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 6 nye screenshots: Link Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ser helt sykt ut! Gleder meg grusomt mye nå kjenner jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Etter å ha sett de nye screensa så kjenner jeg at jeg blir så smått nostalgisk! Mener å ha lest at det er lederen for Banjo Kazooie(det første) teamet som utvikler er sjef for dette teamet også, men det kan jo være rent kødd. Ser også frem til å gruse Gruntilda enda en gang. Er det Dingpot(eller hva den nå heter..) hun sitter oppi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå