Putas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Bare et par småting jeg lurer på. Har en gammel pc som skjermkortet har sluttet å fungere på, og skulle fått hentet ut noen av tingene som ligger på 2stk hder som står i den. Pcen og delene er fra 2003 hvis det skulle ha noe å si. Merke osv på hdene vet jeg ikke. Hvis jeg feks kjøper denne http://www.datakjeden.no/oslo/PartDetail.aspx?q=p:932218 er det bare plug an play på en winxp pc? Og vil det fungere å bare sett hd inn i en sånne koble den til en maskin for å hente ut bilder osv som ligger på den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det burde fungere hvis disken er OK. Men du kan også koble diskene internt i en PC, det er ikke nødvendig med et slikt kabinett. Helt plug and play er det dog ikke, med IDE (PATA) må man passe på jumper for master / slave. Men dette er ganske enkelt å få til. Lenke til kommentar
Trulaha Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Bare et par småting jeg lurer på. Har en gammel pc som skjermkortet har sluttet å fungere på, og skulle fått hentet ut noen av tingene som ligger på 2stk hder som står i den. Pcen og delene er fra 2003 hvis det skulle ha noe å si. Merke osv på hdene vet jeg ikke. Hvis jeg feks kjøper denne http://www.datakjeden.no/oslo/PartDetail.aspx?q=p:932218 er det bare plug an play på en winxp pc? Og vil det fungere å bare sett hd inn i en sånne koble den til en maskin for å hente ut bilder osv som ligger på den? hva mener du med hd? mener du heste dildo? Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hva mener du med hd? mener du heste dildo? men herre... har du ikke noe bedre å gjøre Trulaha? Lenke til kommentar
Putas Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Trulaha du laget en bruker på dette forumet for å lire av deg dritt eller? Takker for svar. Joda vet at jeg kunne koblet dem internt i pcen. Men den pcen jeg har nå er ikke en jeg har byggd selv og derfor har en sånn garantilapp klistret bak. Hadde i grunn ikke vært noe problem å bryte den men føler det er litt tryggere å teste et sånnt hdkabinett. EDIT: Post nr 100 Endret 28. mars 2008 av Putas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå