Sundt Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja, da var mine nye ski i hus. Etter å ha bytten ut et par oransje Salomon ski, temmelige ødelagt og utslitt er jeg nå eier av et par Völkl Ledge ! Legger ved et bilde! Lenke til kommentar
morgas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja, da var mine nye ski i hus. Etter å ha bytten ut et par oransje Salomon ski, temmelige ødelagt og utslitt er jeg nå eier av et par Völkl Ledge ! Legger ved et bilde! stolt? hehe Styggeste skia jeg har sett på lenge..lol Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Stolt, ja! Nei, de er drit fete Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Stilige ski! Grattis. Lenke til kommentar
hyffi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ja, dritkule ski! Må selv kjøpe meg nytt snowboard snart Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gratulerer:) Har samme skia selv og kan bekrefte at du har noe å glede deg til:) Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Gratulerer:) Har samme skia selv og kan bekrefte at du har noe å glede deg til:) Thanks everyone var godt å høre Lenke til kommentar
Rot Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Grattis med det da da jeg fremdeles koser meg med ny-voksede singel-tip ski Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvorfor kjøpe nye ski nå som sessongen straks er over? Men grattis uansett Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, da var mine nye ski i hus. Etter å ha bytten ut et par oransje Salomon ski, temmelige ødelagt og utslitt er jeg nå eier av et par Völkl Ledge ! Legger ved et bilde! stolt? hehe Styggeste skia jeg har sett på lenge..lol Misunnelse på G? De skia var jo råfete!=D Slitan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå